کد خبر : 2077252 | 25 مهر 1403 ساعت 12:23 | 33.1K بازدید | 11 دیدگاه

مسی مبهوت هافبک سابق رئال شد: باورنکردنی است!

لیونل مسی از پیشرفت و عملکرد درخشان نیکو پاز در اولین دیدارش در ترکیب تیم ملی آرژانتین تمجید کرد.

مسی مبهوت هافبک سابق رئال شد: باورنکردنی است!

به گزارش "ورزش سه"، نیکو پاز که محصول آکادمی رئال مادرید است و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال رسمی گرفت که این باشگاه را ترک کند و راهی کومو شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد صبح امروز به وقت ایران برای اولین بار با پیراهن تیم ملی بزرگسالان آرژانتین به میدان رفت.

این بازی که با پیروزی ۰-۶ برابر تیم ملی بولیوی به پایان رسید به شبی خاطره‌انگیز برای این ستاره جوان تبدیل شد و او توانست پاس گل ششم این بازی که گل سوم لیونل مسی بود و باعث تکمیل هت تریک او شد را برای این بازیکن ارسال کرد تا توانایی‌هایش را در همین بازی به نمایش گذاشته باشد.

2095620

مسی پس از پایان این بازی درباره عملکرد پاز به خبرنگاران گفت: «امروز نیکو پاز اولین بازی‎‌اش را انجام داد. او کیفیت بالایی دارد و بازیکن جوانی است که بازی را به بهترین شکل ممکن درک می‎‌کند. او تحت هدایت یک مربی خوب قرار گرفته است که با بازیکنان دوست  است. امیدوارم که بازیکنان با این استعداد بیشتر رشد کنند و ما بتوانیم به همین شکل در زمین حاضر شویم.»

یکی از خبرنگاران به مسی گفت که وقتی او برای اولین بار در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان رفته، پاز هنوز به دنیا نیامده بود و مسی در جواب اظهار داشت: «می‌دانم، می‌دانم. این واقعا دیوانه‌کننده است و باید بگویم که او فراتر از سنش مغز بسیار درخشانی دارد و به همین دلیل است که در چنین جایگاهی قرار گرفته و من امیدوار هستم که او همچنان به رشد کردن ادامه دهد و ما هم بتوانیم مانند امروز به او کمک کنیم که بیشتر از این رشد کند. او روی توپ باورنکردنی است و جای پیشرفت زیادی دارد.»

دیدگاه‌ها