کد خبر : 2077251 | 25 مهر 1403 ساعت 12:19 | 3K بازدید | 3 دیدگاه

هفته هفتم لیگ یک فوتبال ایران

آغاز دوباره رقابت سخت: پیروز در خانه عبدلله!

هفتمین هفته مسابقات جام آزادگان عصر امروز برگزار می‌شود.

آغاز دوباره رقابت سخت: پیروز در خانه عبدلله!

به گزارش "ورزش سه"، قطار لیگ یک به ایستگاه هفتم رسیده و عصر امروز با برگزاری 9 بازی پیگیری خواهد شد. طبق برنامه اعلام شده بازی‌های امروز از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد و تیم‌ها برای بهبود جایگاه خود در جدول به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه نگاهی به برنامه بازی‌های امروز می‌اندازیم:

بولت هوادارشروع با نبرد مسی‌ها
تیم‌های مس کرمان و مس شهربابک در اولین بازی هفته مقابل هم به میدان خواهند رفت. آن هم با دو تجربه متفاوت از هفته قبل و شرایطی متفاوت برای ادامه فصل. کرمانی‌ها هفته گذشته باختی جنجالی مقابل بعثت کرمانشاه داشتند، اما مس شهربابک در روزی که سرمربی خود را روی نیمکت نداشت توانست بردی ارزشمند مقابل نماینده گچساران به دست آورد. البته که آنها باید فعلا به غیبت محمود فکری عادت کنند و با توجه به محرومیت چهار ماهه وی بدون این مربی باید به کارشان ادامه دهند.

بولت هوادارنیم نگاه صدرنشین‌ها به یکدیگر
در حال حاضر سه تیم پیکان، مس شهربابک و صنعت نفت با 13 امتیازی و به دلیل تفاضل گل رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار دارند. هر یک از آنها منتظر لغزش دیگری است تا در پایان بازی‌های امروز صدر جدول را تصاحب کرده باشد.
پیکان با بعثت کرمانشاه، مس شهربابک با مس کرمان و صنعت نفت با مس سونگون دیدار خواهند کرد.

بولت هواداراستارت فجر برای یک قول بزرگ
فجر سپاسی شیراز تنها تیم 12 امتیازی است. آنها بعد از 4 برد متوالی توقعات را از خود بالا بردند اما دو شکست پشت سر هم صدر جدول را از این تیم گرفت. با این وجود پیروز قربانی قول داد که حتما تیم فجر یکی از تیم‌های صعودکننده خواهد بود. امروز شاگردان پیروز باید به مصاف پالایش نفت بندرعباس بروند که با عبدالله ویسی به دنبال اعاده حیثیت است. قطعا بازی در خانه چنین حریفی برای فجری‌ها راحت نیست و باید دید آنها در نهایت با چه نتیجه‌ای زمین را ترک می‌کنند.

بولت هوادارمخفی‌ترین جذابیت احتمالی
در بین تمام بازی‌های امروز مصاف سایپا و نفت مسجدسلیمان جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت. ابراهیم صادقی هفته گذشته از مشکلات تیمش گلایه کرد و گفت تیمش برای موفقیت نیاز به حمایت دارد. در سمت مقابل نفت به اولین گل و اولین برد خود در فصل جدید دست یافت و کلانتری در پایان بازی با کلیدواژه "توکل به خدا" از شرایط تیمش استقبال کرد و حالا باید دید نتیجه دوئل تفکرات این دو مربی به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد. سایپا به دنبال تداوم روزهای خوب است و نفت مسجدسلیمان جان تازه گرفته.

بولت هوادارتلاش قعرنشین‌ها
دو قعرنشین لیگ یک یعنی نیروی زمینی و شهرداری آستارا که هر کدام فقط 2 امتیاز دارند، قطعا به دنبال فرار از این شرایط هستند. شهرداری آستارا باید با شهرداری نوشهر دیدار کند و نیروی زمینی نیز میهمان آریو اسلامشهر است. روی کاغذ هر دو تیم کار سختی در پیش دارند اما بعید نیست که خواسته آنها از برنامه این هفته لیگ یک محقق شود.

- برنامه کامل مسابقات این هفته را در ادامه ببینید:

2095614

دیدگاه‌ها