کد خبر : 2077248 | 25 مهر 1403 ساعت 12:05 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

خیلی ناامید هستیم؛

خوان پیتزی: راه کویت تا جام جهانی طولانی است

سرمربی کویت پس از تساوی 2-2 مقابل فلسطین از از دست رفتن دو امتیاز این مسابقه ابراز ناراحتی کرد.

خوان پیتزی: راه کویت تا جام جهانی طولانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کویت در چهارمین بازی خود مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 برابر فلسطین به تساوی 2-2 رسید تا با سه امتیاز در رده پنجم جدول گروه B قرار بگیرد.

خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی کویت، پس از این بازی گفت: «خیلی ناامید هستیم؛ دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم. ما برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کردیم، اما در دقایق پایانی تمرکزمان را از دست دادیم.»

وی با وجود تساوی، از تلاش بازیکنان و بازگشت اعتماد به نفس تیم بعد از شکست در بازی قبلی ابراز رضایت کرد و به روحیه بالای تیم اشاره نمود.

پیتزی همچنین به بازی‌های سخت تیمش در دور پنجم و ششم مقدماتی در ماه نوامبر اشاره کرد و از برنامه‌هایش برای آماده‌سازی بازیکنان برای این چالش‌ها خبر داد.

در همین راستا، یوسف ناصر، بازیکن تیم ملی کویت و بهترین بازیکن این مسابقه، گفت: «ما عملکرد خوبی داشتیم و تصویر بهتری نسبت به بازی قبلی از خود نشان دادیم. اگرچه نتیجه رضایت‌بخش نبود، اما همچنان راه طولانی تا صعود به جام جهانی پیش‌رو داریم.»

ناصر همچنین به موفقیت تیمش در جبران برخی اشتباهات قبلی اشاره کرد و از موقعیت‌های خوبی که در برابر فلسطین به دست آوردند صحبت کرد.

دیدگاه‌ها