کد خبر : 2077240 | 25 مهر 1403 ساعت 11:53 | 52.4K بازدید | 37 دیدگاه

همسر مسی هم محو درخشش لئو شد (عکس)

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، به درخشش او در بازی برابر بولیوی واکنش نشان داد.

همسر مسی هم محو درخشش لئو شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی بولیوی به میدان رفت و در یک بازی پرگل و تماشایی موفق شد با نتیجه ۰-۶ حریف را در هم بکوبد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

مسی ستاره بی چون و چرای تیم ملی کشورش در این بازی بود و بار دیگر مهارت و توانایی‌های خارق العاده‌اش را به رخ حریفان کشید تا نشان دهد که با وجود بالا رفتن سنش هنوز می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا باشد و توانست با سه گل و دو پاس گل نقش مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کند.

2095594

آنتونلا کروز که همیشه به عنوان یکی از مشوقان و حامیان اصلی مسی شناخته می‌شود، پس از پایان این بازی با انتشار تصویری از یکی از خوشحالی‌های پس از گل مسی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «تو بهترین بازیکن تمام تاریخ هستی!» تا به این شکل شادی‌اش را از درخشش همسرش نشان داده باشد.

مسی حالا آماده است تا به آمریکا نزد همسر و فرزندانش برگردد تا اینترمیامی را در دیدارهای حساسی که در پیش دارد همراهی کند و امیدوار به کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتبال آمریکا با این تیم است.

دیدگاه‌ها