کد خبر : 2077237 | 25 مهر 1403 ساعت 11:52 | 11K بازدید | 9 دیدگاه

چرا به سالم بازی دادی؟

ادامه تنش مانچینی: بروید از خودش بپرسید!

بعد از نشست خبری توفانی روبرتو مانچینی در پایان بازی مقابل بحرین، تنش‌ها به محل میکسدزون هم کشیده شد.

ادامه تنش مانچینی: بروید از خودش بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچنینی که قهرمانی با ایتالیا در اروپا را تجربه کرده، امید زیادی داشت که با حضور در قاره آسیا و قبول نیمکت عربستان که جاه‌طلبی بزرگی را با جذب ستاره‌های بزرگ جهان و به‌کارگیری از آنها در لیگ این کشور دنبال می‌کرد، موفقیت دیگری را تجربه کند.

با این حال نتایج عربستان نه در جام جهانی و نه بعد از آن در جام ملت‌ها و اکنون در انتخابی جام جهانی 2026 به شکلی نبوده که هواداران این تیم را راضی کند. بعد از شکست در بازی قبلی و در خانه مقابل ژاپن، آنها در دومین میزبانی پیاپی خود این بار مقابل بحرین متوقف شدند تا شرایط کاملا علیه مانچینی شود.

ثانیه‌هایی بعد از سوت پایان بازی بود که هواداران خشمگین عربستانی که به نیمکت این تیم نزدیک بودند، اعتراض تندی را نسبت به عملکرد سرمربی ایتالیایی‌شان مطرح کردند که بلافاصله با واکنش مانچینی همراه شد. واکنش تندی که با لب‌خوانی آن در فضای رسانه‌ای و مجازی این کشور، جنجال زیادی به پا کرده است.

2095592

با این حال دقایقی بعد مانچینی در نشست خبری حضور یافت و در میان سؤالات پرتکرار انتقادی جمله جالبی مطرح کرد: "من از اخراج نمی‌ترسم!" این تنها بخشی از واکنش او به انتقادات بود و البته سرمربی ایتالیایی عربستان این بار توپ را به زمین بازیکنان انداخت و مدعی شد او تنها مسبب این ناکامی نیست و بخشی از آنها مربوط به بازیکنان داخل زمین است.

بعد از نشست توفانی مانچینی او در حال عبور از میکسدزون نیز با سوالات پرتکراری مواجه شد که سعی داشت بی‌توجه از کنار آنها عبور کند، اما یک سوال درباره به‌کارگیری سالم الدوساری و عملکرد ضعیف این بازیکن باعث شد تا او با جمله عجیبی به پاسخ درباره آن بپردازد: بروید از خودش بپرسید (که چرا بازی‌اش دادم)!

با این حال همزمان با نطق جنجالی مانچینی بعد از این بازی، برنامه‌های تلویزیونی و کارشناسی نیز درباره عملکرد نیمکت این تیم و سرمربی آن شکل گرفت و پیشکسوتان و اسطوره‌های مطرح این کشور همان‌طور که انتظار می‌‎رفت انتقادات تندی را متوجه وی کردند و خواهان تصمیمی بزرگ برای آینده نیمکت این تیم شدند که طی سالیان اخیر به موفقیت بزرگی دست نیافته است.

در این میان حتی اسامی زیادی نیز برای جانشینی مانچینی مطرح شده است که از جمله آن می‌توان به خورخه ژسوس نیز اشاره کرد. با این حال مانچینی در نشست خبری خود با اشاره به آمارها در خصوص پنالتی‌های از دست رفته تیمش در این بازی و همچنین جدال‌های قبلی و همچنین مالکیت 87 درصدی تیمش در جدال با بحرین مدعی شد: "ما آنطور هم که می‌گویید، بد نیستیم!"

دیدگاه‌ها