کد خبر : 2077235 | 25 مهر 1403 ساعت 11:46 | 12.2K بازدید | 21 دیدگاه

تحلیل‌گر شبکه قطری: لوپز را اخراج کنید!

کارشناس شبکه الکاس خواستار اخراج سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر شد.

تحلیل‌گر شبکه قطری: لوپز را اخراج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک بازی زیبا و یکطرفه برابر تیم ملی قطر موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر یک به پیروزی رسیده و به صدر جدول رده‌بندی گروه اول از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 صعود کند.

قطر که به عنوان قهرمان آسیا پای به این دیدار گذاشته بود، برابر عملکرد شایسته ملی پوشان حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت با یک شکست سنگین زمین بازی را ترک کرد.

2095589

ماجد خلیفی، تحلیلگر شبکه‌های ورزشی «الکاس»، پس از این شکست سنگین از مارکز لوپز انتقاد کرد و خواستار برکناری او شد. او در پستی در پلتفرم ایکس نوشت: «تیم ملی ما با نتیجه سنگین ۴-۱ از ایران شکست خورد و دلیل این شکست مربی تیم است. او همیشه در نیمه دوم تحلیل اشتباهی دارد.»

خلیفی ادامه داد: «خط میانی ما باز است و مربی تغییرات درستی انجام نمی‌دهد. من معتقدم احمد فتحی و جاسم جابر باید در مرکز میدان به‌عنوان هافبک‌های دفاعی ثابت شوند.»

او همچنین به آمادگی بدنی برخی بازیکنان اشاره کرد که نمی‌توانند تمام بازی را ادامه دهند و مربی نیز این بازیکنان را تعویض نمی‌کند.

خلیفی اضافه کرد: «با این نتیجه، شانس تیم ما برای کسب سهمیه مستقیم کاهش یافت و دلیلش مربی است. بنابراین من خواستار برکناری او و اصلاح اشتباهات هستم.»

دیدگاه‌ها