کد خبر : 2077229 | 25 مهر 1403 ساعت 11:13 | 16.3K بازدید | 10 دیدگاه

الرایة: شکست از ایران بخاطر اشتباهات مربی بود

روزنامه قطری نوشت که تیم ملی این کشور در دام یک شکست سنگین برابر ایران گرفتار شد.

الرایة: شکست از ایران بخاطر اشتباهات مربی بود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایة پس از شکست سنگین شب گذشته برابر ایران، در شماره امروز خود نوشت: تیم ملی قطر در دام یک شکست سنگین با نتیجه چهار بر یک مقابل تیم ملی ایران گرفتار شد. این بازی دیشب در ورزشگاه راشد دبی در چارچوب دور چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار شد.

این مسابقه که تیم قطر را وادار به پذیرش دومین شکست خود در این مرحله کرد، در نیمه اول با برتری نسبی قطر همراه بود. نیمه اول با نتیجه یک بر یک پایان یافت؛ جایی که معز علی در دقیقه ۱۷ برای قطر گلزنی کرد و سردار آزمون در دقیقه ۴۲ گل تساوی را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم، تیم قطر فرو پاشید و سه گل متوالی دریافت کرد؛ سردار آزمون در دقیقه ۴۸ و محمد محبی در دقایق ۶۵ و 8+90 برای ایران گلزنی کردند.

با این نتیجه، قطر با ۴ امتیاز همچنان در رتبه چهارم گروه اول باقی ماند، در حالی که ایران با ۱۰ امتیاز در صدر قرار گرفت. ازبکستان با همین امتیاز در رتبه دوم و امارات با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به قطر در رتبه سوم قرار گرفت.

2095583

بولت فولادلوپز ناتوان:
خلاصه این‌که همه این اتفاقات به دلیل اصرار مربی اسپانیایی، مارکز لوپز، بر اشتباهات مکرر رخ داد. او نتوانست برتری ایران را در نیمه دوم متوقف کند و از برتری تیم قطر در نیمه اول بهره‌برداری کند. همچنین، اشتباهات تاکتیکی از ابتدای این مرحله ادامه دارد و تغییرات لوپز نیز هیچ کمکی به تیم نمی‌کند.

بولت فولادگل زیبا:
تیم ملی قطر در نیمه اول برتری نسبی داشت و بازیکنان این تیم به سرعت نتیجه این برتری را با گل معز علی در دقیقه ۱۷ برداشت کردند. لوکاس مندس با یک پاس بلند و عمیق از پشت مدافعان، معز را صاحب توپ کرد و او با یک ضربه سرکش به دروازه علیرضا بیرانوند، گل اول قطر را به ثمر رساند.

پس از گذشت نیم ساعت، تیم ایران با شوت‌های از راه دور تلاش کرد تا دفاع قطر را باز کند. اولین موقعیت خطرناک ایران، شوت سردار آزمون بود که به تیرک دروازه برخورد کرد.

بولت فولادتساوی ایران:
در دقیقه ۴۲، سردار آزمون با یک ضربه سر قوی توانست گل تساوی را برای ایران به ثمر برساند. تیرک دروازه ایران نیز مانع از به ثمر رسیدن گل زیبای خوخی بوعلام پس از ارسال اکرم عفیف شد. در دقیقه پنجم وقت‌های اضافه، تیرک دروازه قطر یک بار دیگر شوت محمد محبی را دفع کرد و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

بولت فولادنیمه دوم:
نیمه دوم با یک گل عجیب و غافلگیرکننده برای ایران آغاز شد. برخورد اشتباه بین مشعل برشم و لوکاس منجر به این شد که سردار آزمون به راحتی توپ را به داخل دروازه قطر بفرستد و در دقیقه ۴۸ دومین گل خود را به ثمر برساند.

ایران در دقیقه ۶۵ برتری خود را با گل سوم افزایش داد. سردار آزمون با یک پاس عرضی توپ را به محمد محبی رساند و او بدون مشکل توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه ۷۳، بازیکن تعویضی قطر، ابراهیم الحسن، فرصتی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه او از کنار تیرک دروازه ایران عبور کرد. در دقیقه هشتم وقت‌های اضافه، محمد محبی گل چهارم ایران را به ثمر رساند و بلافاصله داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و شکست ۴-۱ قطر را رقم زد.

دیدگاه‌ها