کد خبر : 2077227 | 25 مهر 1403 ساعت 11:01 | 7.3K بازدید | 5 دیدگاه

دوریوال جونیور: باز هم از این درخشش‌ها می‌بینید!

دوریوال جونیور می‌گوید تیم ملی برزیل در حال پیشرفت است و از این پس باز هم بردهای پرگل در پیش خواهد بود.

دوریوال جونیور: باز هم از این درخشش‌ها می‌بینید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران و در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ منطقه آمریکای جنوبی مقابل تیم ملی پرو قرار گرفت و موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه ۰-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

دوریوال جونیور پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما در نیمه اول برابر تیمی قرار داشتیم که با تمام توان و قدرتش مشغول دفاع کردن بود و سعی کردیم به هر شکلی راهی به دروازه حریف پیدا کنیم تا بتوانیم گل بزنیم. بازی به اندازه‌ای که باید روان نبود و ما هم برای این اتفاق آماده شده بودیم.

با وجود تمام مشکلاتی که به وجود آمد باز هم توانستیم گل مهمی را وارد دروازه حریف کنیم. در نیمه دوم شرایط از زمانی که ما ۰-۲ پیش افتادیم تغییر کرد و دفاع و بازی حریف کمی باز شد و همین اتفاق در واقع همان چیزی را در اختیار ما قرار داد که به دنبالش بودیم و توانستیم به خوبی تمریناتی که داشتیم را پیاده کنیم. به صورت کلی و نه فقط در نیمه دوم، سعی کردیم هر کاری که پیش از آن برایش آمده شده و تمرین کرده بودیم را در زمین پیاده کنیم.

2093449

در نظر داشته باشیم که این گروه از بازیکنان هنوز در حال پیشرفت هستند و نیاز به سازگاری دارند. امکان ندارد کسی بتواند در این نقطه به من بگوید که باید آرام بگیرم. من به شما می‌گویم که ما باز هم چنین نمایش‌ها و نتایجی خواهیم داشت. این تیم در حال پیشرفت است. ما حتی در بعضی از مسابقات از این هم بهتر بازی کردیم.

پرو در این دیدار هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت و ما همیشه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. حتی اگر باز هم مشکلی پیش می‌آمد برای من قابل درک بود. من همیشه آماده هستم که این شرایط را به کمترین حد ممکن برساند. ما باید برای دور بعدی آماده شویم که برای بلندپروازی‌هایمان بسیار مهم است. دو بازی مهم برابر ونزوئلا و اروگوئه که حریف مستقیم ماست داریم و برای ارائه عملکرد خوب تلاش خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها