کد خبر : 2077223 | 25 مهر 1403 ساعت 10:45 | 410 بازدید | 0 دیدگاه

شکست نمایندگان کانوپولوی ایران برابر فرانسه و هلند

تیم‌های کانوپولوی مردان و زنان ایران رقابت‌های قهرمانی جهان را با قبول شکست برابر تیم‌های هلند و فرانسه قهرمانان قاره اروپا و جهان آغاز کردند.

شکست نمایندگان کانوپولوی ایران برابر فرانسه و هلند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های کانوپولوی قهرمانی جهان از امروز با حضور دو تیم زنان و مردان ایران در هلند آغاز شد. تیم ملوان نداجا در بخش مردان و تیم اصفهان خروشان در بخش زنان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

تیم ملوان نداجا که در بخش مردان و در گروه F با تیم‌های فرانسه، پرتغال و سنگاپور هم گروه است، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم پر قدرت فرانسه قهرمان اروپا رفت و در پایان با نتیجه ٧ بر یک از این تیم شکست خورد. این تیم ظهر امروز چهارشنبه در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی و مقدماتی به مصاف تیم سنگاپور خواهد رفت.

تیم اصفهان خروشان به عنوان نماینده کانوپولوی زنان ایران هم در دور مقدماتی در گروه B با تیم‌های فرانسه، هلند و چین تایپه هم گروه است. این تیم هم در اولین روز مسابقات ابتدا به مصاف تیم هلند قهرمان جهان و اروپا رفت و با نتیجه ۹ بر ۶ متحمل شکست شد. این تیم در دومین مسابقه خود مقابل تیم فرانسه هم با نتیجه ۶ بر یک متوقف شد.

تیم ملوان نداجا با ترکیب امیرحسین زمانی، امیرمحمد فتاح‌پور، محمدصالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین غیاثوند، شایگان خیرالهی و محمدرضا جمشیدیان و با هدایت مهرگان خیرالهی سرمربی، انوش عباسی مربی و سهراب صادق سرپرست در این مسابقات شرکت کرده است.

تیم اصفهان خروشان هم با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در این رقابت‌ها حاضر شده است.

مسابقات کانوپولوی قهرمانی جهان از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه در شهر دکیوینگ چین پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها