کد خبر : 2077219 | 25 مهر 1403 ساعت 10:39 | 15.5K بازدید | 46 دیدگاه

اسکالونی: بگذارید مسی تا وقتی می‌تواند بازی کند!

لیونل اسکالونی می‌گوید تنها خواسته‌اش از لیونل مسی این است که تا وقتی توانایی دارد در تیم ملی آرژانتین بماند.

اسکالونی: بگذارید مسی تا وقتی می‌تواند بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی مقابل تیم ملی بولیوی به میدان رفت و در یک بازی جذاب و پر گل موفق شد با نتیجه ۰-۶ برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

مسی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و توانست سه گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر برساند و دو پاس گل هم برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کند و اسکالونی پس از پایان این بازی از عملکرد درخشان او تمجید کرد.

2095574

سرمربی تیم ملی آرژانتین به خبرنگاران گفت: «مسی همیشه من را غافلگیر کرده است. لحظاتی در بازی بود که روی نیمکت نشستم و به پابلو آیمار گفتم که مسی واقعا فوق العاده است. از اینکه می‌توانم اینجا روی نیمکت بنشینم و از تماشای کارهایی که او انجام می‌دهد و حمایتی که از تیم دارد لذت ببرم واقعاً خوشحال هستم.

این اتفاقی فوق العاده برای ماست و مسی همیشه نشان داده است که از هر لحظه‌ای برای غافلگیر کردن همه استفاده می‌کند. اجازه دهید او تا زمانی که می‌تواند فوتبال بازی کند و این تنها خواسته‌ای است که من همیشه از او دارم چون تماشای بازی او و داشتن او در کنار این تیم و ما افتخار است.»

او با ابراز رضایت از عملکرد تیمش اظهار داشت: «این پیروزی و حفظ روحیه برای ما بسیار مهم بود. ما توانستیم با هویت خودمان ببریم و هرگز این روحیه را از دست ندادیم. مهم‌ترین نکته این است که بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و هواداران در حالی ورزشگاه را ترک کردند که خوشحال و سرحال بودند.

بازیکنان می‌دانند که ما باید به این روند ادامه دهیم چون هواداران منتظر دیدن چنین عملکرد و نتایجی هستند و ما باید به حریفان هم احترام بگذاریم و با تمام توان بازی کنیم. ما همچنین می‌خواستیم در این بازی به بازیکنان جوان فرصت دهیم و باید با همین اشتیاق و قدرت در ادامه مسیر پیش برویم.»

دیدگاه‌ها