کد خبر : 2077217 | 25 مهر 1403 ساعت 10:37 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

دشان اعتماد کرد، جوابش را دادم

کولو موآنی انتقامش را از انریکه گرفت

ستاره‌ای که در پی‌اس‌جی نیمکت نشین است، نقش مهمی را در پیروزی فرانسه برابر بلژیک داشت و کنایه‌ای هم به مربی خود زد.

کولو موآنی انتقامش را از انریکه گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رندال کولو موانی در پی‌اس‌جی جای ثابتی در ایده های لوئیس انریکه ندارد و با وجود اینکه برای خریدش در سال گذشته 90 میلیون یورو هزینه شد، بازدهی مورد انتظار را نداشته است، با این وجود او برای دیدیه دشان، یک مهره ضروری است.

2095571

رندال با به ثمر رساندن دو گلی که باعث پیروزی 1-2 فرانسوی‌ها در خاک بلژیک شد، در غیاب امباپه، ستاره بزرگ تیمش بود. او در پاسخ به سوالی درباره عملکردش با تیم ملی فرانسه پیامی برای انریکه فرستاد: «من دوست دارم همین کار را در زمین برای پی‌اس‌جی هم انجام دهم. این البته به من بستگی دارد که با کار و تلاش زیاد بتوانم خودم را اثبات کنم و فکر می‌کنم بتوانم این کار را انجام دهم.»

2095572

موآنی می‌گوید: «البته در پی‌اس‌جی قضیه کمی فرق می‌کند چون فکر می‌کنم لوئیس انریکه از من به شکل دیگری استفاده می‌کند. اینجا مربی تیم ملی به من اعتماد بیشتری دارد و وقتی به من اطمینان شود، توانایی‌هایم را بهتر ثابت می‌کنم ولی زمانی که مربی به من برای حضور در ترکیب ثابت اعتماد نمی‌کند، کار کمی سخت می‌شود. امیدوارم در سطح باشگاهی هم به من اعتماد شود. با این حال من خونسرد هستم و به کارم ادامه می‌دهم.»

دیدگاه‌ها