کد خبر : 2077215 | 25 مهر 1403 ساعت 10:25 | 70.9K بازدید | 159 دیدگاه

هدف: فتح جام جهانی ۲۰۲۶

سه گل و دو پاس گل: مسی، جذاب‌ترین ۳۷ ساله دنیا

لیونل مسی با آتش‌بازی خیره‌کننده در ترکیب تیم ملی آرژانتین نشان داد که هنوز راه زیادی تا پایان در پیش دارد.

سه گل و دو پاس گل: مسی، جذاب‌ترین ۳۷ ساله دنیا

به گزارش "ورزش سه"، مسی که در طول چند ماه اخیر به دلیل مصدومیت و طی کردن روند درمانش در بسیاری از دیدارهای اینترمیامی و همچنین تیم ملی آرژانتین غایب بود، با بهبود شرایطش در بازی این تیم برابر تیم ملی پرو که صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد به میدان رفت.

ویدئو: 355837
2095569
ویدئو: 355828

این بازیکن بدون شک ستاره اول و آخر تیمش در این بازی بود و موفق شد آماری خیره‌کننده را به نام خودش به ثبت برساند. او در این بازی موفق شد سه گل به ثمر برساند و پاس دو گل دیگر از هم‌تیمی‌هایش را هم ارسال کرد تا نقش مهمی را در پیروزی تیمش در این بازی ایفا کرده باشد.

ویدئو: 355831
2095564

مسی پس از فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که با پیروزی آرژانتین و دومین قهرمانی متوالی این تیم در این مسابقات همراه بود، به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی از میادین دور ماند و حتی بسیاری معتقد بودند که او دیگر نمی‌تواند پس از این مصدومیت طولانی و سنگین به دوران اوجش برگردد، اما این بازیکن نشان داد که مثل همیشه آماده است تا همه را شگفت‌زده کند.

ویدئو: 355832

دو گل از سه گل او در بازی شب گذشته روی شوت‌های تماشایی و خیره‌کننده و البته با پای راست به ثمر رسید تا مشخص شود که هنوز خیلی زود است که علاقه‌مندان به فوتبال بخواهند به پایان این ستاره آرژانتینی و ترک مستطیل سبز توسط او فکر کنند.

2095565

این بازیکن همچنین پاسی فوق العاده را در حالی برای لائوتارو مارتینز ارسال کرد که خودش هم می‌توانست آن را به گل تبدیل کند، اما مثل همیشه نشان داد که با تمام وجود در اختیار تیم است و ترجیح داد توپ را در اختیار بازیکنی قرار دهد که موقعیت بهتری نسبت به او داشت تا از گل شدنش اطمینان حاصل کند.

ویدئو: 355834

سه گلی که مسی در این بازی به ثمر رساند همچنین باعث شد که او رکوردی تازه را به دستاوردهایش اضافه کند. این دهمین هت‌تریک او با پیراهن تیم ملی آرژانتین بود و حالا به رکورد کریستیانو رونالدو رسید که پیش از این موفق شده بود ۱۰ بار با پیراهن تیم ملی پرتغال برابر حریفان هت‌تریک کند. مسی همچنین ۴۸ هت‌تریک با پیراهن بارسلونا داشته است.

2095567

درخشش مسی در این بازی در واقع نمایی از روند رشد و پیشرفت او در تمام طول دوران فوتبالش است. او در هر بازی و همیشه چالشی برای خودش در نظر داشت و با حفظ انگیزه و البته تلاش همیشگی برای بهتر شدن توانست به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

ویدئو: 355836

نظر می‌رسد که حتی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی و دو قهرمانی در رقابت‌های کوپا باعث نشده است که عطش موفقیت در این بازیکن از بین برود و در فاصله ۲۰ سال پس از اولین حضورش در تیم ملی هنوز هم در تلاش است تا بهترین بازی را ارائه کند و به همه نشان دهد که کسب چنین جایگاهی بیهوده و بدون دلیل نبوده است.

2095566

دیدگاه‌ها