کد خبر : 2077212 | 25 مهر 1403 ساعت 09:54 | 9.5K بازدید | 23 دیدگاه

برزیل ۴-۰ پرو: بازگشت به اوج با درخشش رافینیا!

تیم ملی برزیل موفق شد با درخشش رافینیا با نتیجه ۰-۴ پرو را از سر راه بردارد.

برزیل ۴-۰ پرو: بازگشت به اوج با درخشش رافینیا!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران و در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی پرو به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک بازی خوب و درخشان با نتیجه ۰-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

برزیل از همان ابتدای بازی سعی کرد تسلط کاملی بر توپ و میدان داشته باشد و در نیمه اول کاملا در این زمینه موفق بود و توانست از فرصت‌هایی که روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد به خوبی استفاده کند تا نشان دهد که شرایط دیدارهای قبلی قرار نیست تکرار شود و آنها این بار آماده به رخ کشیدن قدرت‌شان در زمین هستند.

ویدئو: 355841

پرو در این دیدرا حرف زیادی برای گفتن نداشت و در نیمه اول و نه در نیمه دوم توانست فرصت گلزنی خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند و تهدیدی برای آنها باشد. هرچند دروازه‌بان این تیم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و موفق شد چند توپ را مهار کند تا مانع از باز شدن دروازه تیمش بیشتر از این شود اما در نهایت نتوانست مانع از شکست تیمش در این دیدار شود.

کسب سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیاری برای برزیل داشت و حالا آنها مجموع امتیازات‌شان را به ۱۶ امتیاز رساندند تا هم‌امتیاز با اروگوئه اما با تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم قرار بگیرند و اختلاف امتیازشان با آرژانتین صدرنشین به شش امتیاز برسد.


توپ گلگل‌ها

1مشکی

2095557

گل اول برزیل در نیمه اول و در دقیقه ۳۸ در حالی به ثمر رسید که داور به دلیل خطای انجام شده توسط بازیکن پرو یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کرد و رافینیا پشت این توپ قرار گرفت و موفق شد با یک ضربه مطمئن و خوب توپ را به گوشه دروازه بفرستد تا تیمش پیروز به میدان برود.

2مشکی

2095558

گل دوم هم در شرایطی مشابه اما در دقیقه ۵۴ به ثمر رسید. بار دیگر یک ضربه پنالتی به سود برزیل اعلام شد که رافینیا به عنوان پنالتی‌زن اول تیمش در این بازی پشت آن قرار گرفت و با وجود این که دروازه‌بان جهت توپ را درست تشخیص داده بود، اما نتوانست آن را مهار کند و توپ به تور دروازه دوخته شد.

3مشکی

2095559

گل سوم برزیل در دقیقه ۷1 و روی فرار خوب لوئیز انریک از سمت راست و توپی که روی محوطه جریمه ارسال کرد به ثمر رسید. آندریاس پریرا با ضربه‌ای تماشایی توانست یک گل بسیار زیبا را وارد دروازه پرو کند.

4مشکی

2095560

تنها سه دقیقه طول کشید تا انریک که پاس گل قبلی را ارسال کرده بود، این بار خودش و روی پاسی که ایگور ژسوس برایش ارسال کرده بود به گل برسد. او توپ را در میانه میدان در اختیار گرفت و پیش رفت و آن را از روی قوس محوطه جریمه به سمت دروازه حریف شلیک کرد تا حساب کار را ۰-۴ به سود برزیل کرده باشد.

دیدگاه‌ها