کد خبر : 2077210 | 25 مهر 1403 ساعت 09:40 | 21.3K بازدید | 70 دیدگاه

آرژانتین ۶-۰ بولیوی: آتش‌بازی به رهبری مسی!

تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه ۰-۶ و با درخشش لیونل مسی برابر بولیوی به پیروزی برسد.

آرژانتین ۶-۰ بولیوی: آتش‌بازی به رهبری مسی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی بولیوی به میدان رفت و در یک بازی پرگل و تماشایی موفق شد با نتیجه ۰-۶ حریف را در هم بکوبد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

ویدئو: 355837

شاگردان لیونل اسکالونی از همان ابتدای بازی توانستند کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرند و در نیمه اول تقریبا هیچ فرصتی به بازیکنان حریف برای باز کردن دروازه این تیم ندادند و بارها و بارها برای خودشان موقعیت گلزنی به وجود آوردند تا نشان دهند که برای جبران نتایج دو بازی قبلی مصمم هستند.

شرایط در نیمه دوم هم کاملا به همین شکل پیش رفت. هرچند، در این نیمه بولیوی هم چند فرصت نیمه کاره روی دروازه آرژانتین به وجود آورد و چند شوت هم به سمت دروازه این تیم زد تا کمی از لاک دفاع محض خارج شده باشد که در نهایت هیچ‌یک از این شوت‌ها در چارچوب قرار نداشت و خطری را برای آرژانتین به وجود نیاورد تا بازی با همان شش گل به سود آرژانتین به پایان برسد.

توپ گل گل‌ها:

1مشکی

2095550

گل اول آرژانتین در دقیقه نوزدهم روی اشتباه بازیکن بولیوی و رسیدن توپ به مسی که در نزدیکی محوطه جریمه این تیم قرار داشت به ثمر رسید. او از توپی که در اختیارش قرار گرفته بود نهایت استفاده را برد و آن را وارد دروازه حریف کرد.

2مشکی

2095551

گل دوم این تیم در فاصله سه دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی در نیمه اول و در حالی وارد دروازه حریف شد که مسی خودش فرصت گلزنی خوبی داشت، اما تصمیم گرفت توپ را در آستانه دروازه برای لائوتارو مارتینز که در کنارش به سمت دروازه حرکت کرده بود ارسال کند تا صددرصد مطمئن باشد که این توپ به گل تبدیل خواهد شد و این اتفاق هم رخ داد.

3مشکی

2095552

گل سوم در حالی به ثمر رسید که همه منتظر شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند. در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول بود که باز هم مسی استعداد درخشانش را به رخ کشید و با دیدن فرار خولین آلوارز تصمیم گرفت که پاسی تماشایی را از میانه میدان و روی یک ضربه شروع مجدد برای او ارسال کند و این بازیکن هم آن را به گل تبدیل کرد.

4مشکی

2095553

گل چهارم آرژانتین در دقیقه ۶۹ و پس از چند پاسکاری پشت محوطه جریمه و در حالی به ثمر رسید که توپ در گوشه راست محوطه به مولینا رسید و او سر ضرب آن را برای تیاگو آلمیدا ارسال کرد که در موقعیت خوبی قرار داشت و آن را وارد دروازه حریف کرد تا اختلاف به چهار برسد.

5مشکی

2095555

مسی دیشب دست‌بردار نبود و در دقیقه ۸4 و این بار توسط پالاسیوس در نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و به تنهایی پیش رفت و موفق شد آن را به زیبایی هرچه تمام‌تر و با پای راستش به سمت دروازه شوت و آن را به گل تبدیل کرد.

6مشکی

2095554

مسی تنها به دو دقیقه زمان نیاز داشت که هت‌تریکش در این بازی را تکمیل کند. او که خودش توپ را تا محوطه جریمه پیش برده بود و آن را به نیکو پاز رساند، بار دیگر توپ را با پاسی از او گرفت و باز هم با یک شوت تماشایی از آستانه محوطه جریمه توانست گل ششم را وارد دروازه حریف کند.

دیدگاه‌ها