کد خبر : 2077205 | 25 مهر 1403 ساعت 01:55 | 10.9K بازدید | 11 دیدگاه

دلا فوئنته: اگه می‌تونید، ما رو ببرید!

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید از شکست‌ناپذیری شاگردانش در دیدارهای اخیر تمجید کرد.

دلا فوئنته: اگه می‌تونید، ما رو ببرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در دور چهارم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه ۳-۰ صربستان را شکست داد و صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرد. آنها که آخرین بار در سال ۲۰۲۳ شکست خورده‌اند، یک بار دیگر ثابت کردند که از بهترین تیم‌های اروپا هستند. لوئیس دلا فوئنته پس از این پیروزی با رسانه‌ها صحبت کرد.

او ابتدا به هواداران اشاره کرد و گفت: «می‌خواهم از مردم کوردوبا تشکر کنم. استقبالی که دیروز از ما شد، امشب دوباره تکرار شد. این فوق‌العاده بود. این شور و اشتیاق هواداران ما را بسیار خوشحال می‌کند.»

او درباره شکست‌ناپذیری تیمش در بازی‌های اخیر ادامه داد: «وقتی شما بازی‌های زیادی را پشت سر هم می‌برید، یعنی تیم بزرگ و متحدی دارید. در نهایت شما هم می‌بازید اما این تیم از نظر ورزشی سیری‌ناپذیر است و همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهد. ما از هر وضعیت و هر بازی لذت می‌بریم. خواهیم دید تا کجا می‌رسیم و زمانی که موفق نمی‌شویم، به این دلیل است که تیم دیگر بسیار خوب بوده است. و ما باید درک کنیم که این ورزش است. هر کسی که بخواهد ما را شکست دهد، باید کارها را بسیار بسیار خوب انجام دهد و بعید می‌دانم که تیم‌های زیادی باشند که بتوانند آن‌گونه عملکردی از خود نشان دهند.»

2095543

او درباره اتحاد تیم افزود: «من یک کادر فنی فوق‌العاده دارم، کل تیم یک خانواده صمیمی است. من و کادرم این مزیت را داریم که بازیکنان را بسیار خوب می‌شناسیم و آن‌ها هم هرگز ما را ناامید نمی‌کنند.»

در مورد ارتباط با هواداران، سرمربی ملی اظهار داشت: «بازی خوب توجه هواداران را جلب می‌کند. دیدن این واکنش از هواداران در کشورمان من را خوشحال و مفتخر می‌کند. اینجا باشگاه‌ها وجود ندارند، این تیم ملی اسپانیا برای همه است.»

سرمربی ملی در مورد گل آلوارو موراتا گفت: «من واقعاً برای او خوشحالم، این واقعیت که هواداران نام او را فریاد زدند نشان می‌دهد که اوضاع در حال تغییر است.»

دیدگاه‌ها