کد خبر : 2077199 | 25 مهر 1403 ساعت 09:04 | 10.7K بازدید | 16 دیدگاه

اعتراض شدید مدیر اتلتیکو: متروپولیتانو را نبندید!

میگل آنخل خیل مارین، مدیرعامل باشگاه اتلتیکو مادرید، از درخواست کمیته ضدخشونت اسپانیا برای تعطیلی ورزشگاه ریاض ایر متروپولیتانو انتقاد کرد.

اعتراض شدید مدیر اتلتیکو: متروپولیتانو را نبندید!

به گزارش "ورزش سه"، خیل مارین سه‌شنبه شب بیانیه‌ای صادر کرده که در آن از اتفاقات دربی مادرید انتقاد و همچنین از «استفاده پوپولیستی» از حوادث اخیر ابراز تاسف کرده است.

در این بیانیه آمده است: «من قصد ندارم رفتار اقلیت کوچکی را که نماینده هواداران اتلتیکو مادرید و ارزش‌های باشگاه نیستند، توجیه کنم. ما به وضوح می‌دانیم که رفتار این افراد غیرقابل قبول است، ما آن‌ها را اینجا نمی‌خواهیم. ما از تکرار اینکه با خشونت و نژادپرستی مبارزه می‌کنیم، خسته شده‌ایم اما واقعیت این است که ما در حال انجام این کار هستیم.»

او ادامه داد: «ما سال‌هاست که این رفتارها را پیگیری و افرادی را که مرتکب این رفتارها می‌شوند اخراج می‌کنیم. تعهد ما این است که به این کار ادامه دهیم، آن هم با کمک همه کسانی که می‌خواهند به ما کمک کنند. متاسفانه، این فقط مشکل ما نیست، این مشکل در جامعه ما هم وجود دارد، هرچند برخی می‌خواهند توجه را فقط به اینجا معطوف کنند. این یک مشکل همگانی است و باید همه با هم آن را حل کنیم.»

2095531

خیل مارین تاکید کرد: «رفتار هواداران افراطی نمی‌تواند تصویر هوادارانی را که از هزاران نفر تشکیل شده‌اند و با احترام رفتار می‌کنند و به طور نمونه‌وار تیم خود را تشویق می‌کنند، لکه‌دار کند. غیرقابل قبول است که به هواداران ما بی‌احترامی شود و آن‌ها را با رفتار نادرست اقلیت کوچکی مرتبط کنند.

ما از استفاده پوپولیستی از این حوادث خسته شده‌ایم. نباید عدالت ورزشی سیاسی شود. برخی حقایق نیمه‌کامل و همچنین بسیاری دروغ‌ها نیز بیان شده‌اند. از آن یکشنبه، همه درباره اتفاقات استادیوم ما نظر داده‌اند، در حالی که متاسفانه در استادیوم‌ها و شهرهای دیگر هم حوادث مشابهی رخ داده است.

ما به اطلاعات نیاز داریم تا بتوانیم علیه خشونت‌طلبان اقدام کنیم و آن‌ها را به طور دائم از باشگاه اخراج کنیم. ما به تنهایی چهار عضو را شناسایی کرده‌ایم که به طور دائم از ورزشگاه اخراج شده‌اند. ما دیگر هیچ اطلاعاتی از طرف پلیس دریافت نکرده‌ایم. بدون این اطلاعات، اقدام ممکن نیست. امیدواریم هویت دیگر ۲۶ نفر متخلف را به ما ارائه دهند تا بتوانیم مانند چهار نفری که اخراج شده‌اند، عمل کنیم. اما به اطلاعات نیاز داریم، به کمک نیاز داریم. ما به دلیل یک اتفاق در دو نهاد مختلف مورد قضاوت قرار می‌گیریم. هیچ معنایی ندارد که دوبار محاکمه شویم.»

دیدگاه‌ها