کد خبر : 2077197 | 25 مهر 1403 ساعت 08:52 | 7.6K بازدید | 9 دیدگاه

مانچینی و بدترین شروع عربستان از سال 2010

تیم ملی عربستان نتوانسته است در سه دیدار خانگی از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به پیروزی دست پیدا کند.

مانچینی و بدترین شروع عربستان از سال 2010

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان در برابر بحرین، با تساوی بدون گل متوقف شد و سه‌شنبه شب به ضعیف‌ترین رکورد خود پس از چهار دور اول از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، از زمان سفر ناموفقش به جام جهانی ۲۰۱۰ رسید.

عربستان در مقابل ۳۵٬۴۳۷ تماشاچی که این بازی را در ورزشگاه شهر ورزشی ملک عبدالله در جده تماشا می‌کردند، موفق به گلزنی نشد.

تیم ملی عربستان یک فرصت خوب برای گلزنی داشت زمانی که مروان الصحفی، وینگر تیم، با خطای عبدالله الخلاصی، مدافع چپ تیم مهمان، موفق به گرفتن پنالتی شد.

کاپیتان تیم، سالم الدوسری، در دقیقه ۲۰ این پنالتی را به سمت دروازه شلیک کرد، اما ابراهیم لطف‌الله، دروازه‌بان بحرین، موفق به مهار آن شد.

باقی حملات تیم عربستان نیز در برابر دفاع و دروازه‌بان تیم بحرین متوقف شد و تلاش‌های روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی الاخضر، برای تزریق نیروی تازه از طریق انجام پنج تعویض نتیجه‌ای نداشت.

2095526

تیم عربستان با دو تساوی در خانه برابر اندونزی و بحرین، و یک پیروزی خارج از خانه در مقابل چین و یک باخت به ژاپن، به پنج امتیاز رسید.

تیم ملی عربستان در هر مرحله نهایی پس از مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ امتیاز بیشتری کسب کرده بود. در آن مقدماتی، عربستان پس از چهار دور، تنها چهار امتیاز از یک پیروزی، یک تساوی و دو باخت به دست آورد و پس از آن نیز موفق به کسب یکی از بلیت‌های مستقیم به جام جهانی نشد و به پلی‌آف رسید و در آنجا نیز برابر بحرین ناکام ماند.

در مقدماتی بعدی، عربستان حتی پیش از رسیدن به مرحله نهایی انتخابی برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حذف شد، اما پس از آن دو بار به مرحله نهایی رسید.

تیم عربستان پس از چهار دور در مقدماتی نهایی ۲۰۱۸، ۱۰ امتیاز به دست آورد و در مرحله بعدی نیز به امتیاز کامل دست یافت.

2095527

در حال حاضر، تیم عربستان در گروه سوم، در جایگاه سوم قرار دارد و با استرالیا که در رده دوم قرار دارد، و بحرین که در رده چهارم است، امتیازات برابری دارد.

تیم ملی عربستان در نوامبر آینده، در دور پنجم و ششم مسابقات، در دیدارهای خارج از خانه خود به مصاف استرالیا و اندونزی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها