کد خبر : 2077196 | 25 مهر 1403 ساعت 09:59 | 10.8K بازدید | 17 دیدگاه

نمایش ناامیدکننده: شانس صعود زودهنگام پرتغال پرید

پرتغال با تساوی مقابل اسکاتلند شانس صعود زودهنگام به مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های اروپا را از دست داد.

نمایش ناامیدکننده: شانس صعود زودهنگام پرتغال پرید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در بازی شب گذشته بهترین فرصت برای صعود به دور بعدی لیگ ملت‌های اروپا را از دست داد. عملکرد خط حمله قوی پرتغال در بازی مقابل اسکاتلند ناامید کننده بود.

شاگردان روبرتو مارتینز در بازی مقابل اسکاتلند یک تساوی سخت به دست آوردند: یاران کریستیانو رونالدو با این نتیجه از صعود زودهنگام به مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های اروپا بازماندند.

در تساوی 0-0 در همپدن پارک گلاسکو، پرتغالی‌ها نتوانستند بازی خوبی که در اغلب دقایق انجام دادند را به گل تبدیل کنند. از سوی دیگر اسکاتلند در مبارزه با سقوط از سطح A لیگ اروپا، یک امتیاز کسب کرد.

پرتغال در تمامی دقایق بازی روی توپ و حریف تسلط داشت ولی نتوانست آن را به یک نتیجه خوب تبدیل کند. در واقع پرتغال حملات خطرناکی برای به ثمر رساندن گل نداشت.

بهترین فرصت نصیب برونو فرناندز (دقیقه 88) شد که با واکنش دیدنی کریگ گوردون، دروازه‌بان اسکاتلند، به گل تبدیل نشد. دو بازی آخر پرتغال در گروه A1 در 15 نوامبر برابر لهستان و سه روز بعد مقابل کرواسی خواهد بود.

بهترین فرصت پرتغال برای صعود در حالتی به دست آمد که کرواسی و لهستان با نتیجه 3-3 به تساوی رسیدند و کرواسی به این ترتیب با 7 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. با توجه به دو بازی باقی مانده، اگر پرتغال به برد دست پیدا می‌کرد صعودش را قطعی کرده بود.

دیدگاه‌ها