کد خبر : 2077187 | 25 مهر 1403 ساعت 09:19 | 16.3K بازدید | 19 دیدگاه

اسطوره چین: از هجده تیم دیگر آسیایی ضعیف‌تریم!

فان ژی هی، مهاجم سابق تیم ملی چین، معتقد است تیم برانکو ایوانکوویچ از نظر مهره، ضعیف‌ترین تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی است.

اسطوره چین: از هجده تیم دیگر آسیایی ضعیف‌تریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، سرانجام به نخستین پیروزی با کسب برتری ۲-۱ مقابل اندونزی در خانه شد اما همچنان با سه امتیاز و تفاضل گل ضعیف در جایگاه آخر گروه اول مسابقات قرار دارد.

با وجود این پیروزی اما فان ژی هی، بازیکن سابق تیم ملی چین، معتقد است این تیم از نظر مهره از ضعیفت‌ترین تیم‌های حاضر در بین ۱۸ تیم نهایی مسابقات است و نباید از آنها انتظار نتایج درخشان داشت. او در این مورد گفت: "باید واقع بینانه نگاه کنیم. تیم ملی چین در حال حاضر و با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، کار بزرگی انجام داده و توانسته به جمع ۱۸ تیم نهایی مسابقات برسد. اگر از نظر مهره به این تیم نگاه کنیم، چین از هر ۱۸ تیم حاضر در مرحله نهایی ضعیف‌تر است.

این تیم به سختی جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات را به دست آورد. که این صعود را هم مدیون دروازه‌بان اندونزی هستیم که در بازی آخر مرحله قبل و مقابل تایلند با واکنش‌های دیدنی خود، حکم صعود چین را صادر کرد."

این اظهارات فان ژی هی چندان باب میل خبرنگاران چینی‌ نبوده است. چرا که آنها همچنان ضعف کادر فنی تیم ملی را از دلایل اصلی نتایج ضعیف چین در پایان هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مي‌دانند.

دیدگاه‌ها