کد خبر : 2077180 | 25 مهر 1403 ساعت 00:32 | 43.8K بازدید | 87 دیدگاه

اسکاتلند 0-0 پرتغال: فقط برگردان رونالدو جذاب بود!

اسکاتلند و پرتغال در بازی دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به تساوی رسیدند.

اسکاتلند 0-0 پرتغال: فقط برگردان رونالدو جذاب بود!

به گزارش "ورزش سه"، اسکاتلند در بازی دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا امشب از پرتغال میزبانی کرد و به تساوی بدون گل رسید.

ترکیب تیم‌ها:

اسکاتلند: گوردن، رالستون، شوتار، هانلی، رابرتسون، گیلمور، مک‌لین، کریستی، مک تامینی، دوآک، چه آدامز

پرتغال: کاستا، مندس، دیاس، سیلوا، کانسلو، فرناندز، پالینیا، ویتینیا، ژوتا، رونالدو و کونسیسائو


این بازی با هو کردن کریستیانو رونالدو توسط طرفداران اسکاتلند شروع شد و ابتدا میزبان بود که جریان بازی را در دست گرفت. اولین شوت فوق ستاره پرتغال در دقیقه 7 رقم خورد که گوردون به راحتی آن را مهار کرد.

بازیکنان پرتغال در نیمه اول از عملکرد داور ناراحت بودند و حتی رونالدو با داور چهارم و داور چند مرتبه گفتگو کرد. بازی توسط دو تیم پایاپای دنبال شد که در دقیقه 25 گوردن به سختی ضربه خطرناک نونو مندس را مهار کرد.

2095483

بازی در نیمه نخست به جای لحظات حساس شاهد توقف‌های پیاپی بود و هر تیم 8 خطا انجام داد که اسکات مک تامینی و دیوگو ژوتا از هر دو تیم کارت زرد دریافت کردند.

2095484

یکی از لحظات قابل توجه نیمه اول ضربه قیچی برگردان کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه فنلاند بود که با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت. به هر حال تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه نخست راه به جایی نبرد و در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

پایان نیمه اول

پرتغال در نیمه دوم بازی را تهاجمی آغاز کرد و ضربه سر رونالدو با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. اسکاتلند شانس خوبی برای گلزنی در دقیقه 53 داشت که چه آدامز نتوانست ارسال رابرتسون را به گل تبدیل کند.

2095485

برونو فرناندز در دقیقه 57 بدشانس بود که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و پرتغال فرصت پیش افتادن در خانه حریف را از دست داد. در مقابل حملات پرتغال، اسکاتلند به دنبال کسب فرصت گلزنی روی ضدحملات بود.

2095486

با وجود تلاش میزبان برای خطرسازی روی دروازه پرتغال این تیم روبرتو مارتینز بود که با حملات بیشتر قدرت خود را در زمین نشان می‌داد و با این حال تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا در نهایت به تساوی بدون گل رضایت بدهند.

پایان بازی

با کسب تساوی در این دیدار پرتغال 10 امتیازی شد و در صدر جدول قرار دارد. اسکاتلند هم با یک امتیاز در قعر جدول جای دارد.

دیدگاه‌ها