کد خبر : 2077179 | 25 مهر 1403 ساعت 00:27 | 4.2K بازدید | 10 دیدگاه

اسپانیا ۳-۰ صربستان: بازگشت به ورژن یورو

تیم ملی اسپانیا فیفا دی ماه اکتبر را با برتری ۳-۰ برابر صربستان به پایان رساند.

اسپانیا ۳-۰ صربستان: بازگشت به ورژن یورو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس دلا فوئنته در بازی‌شان در دور چهارم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا کار سختی نداشتند و با گل‌های آیمریک لاپورت، آلوارو موراتا و الکس بائنا، به پیروزی ۳-۰ رسیدند.

ویدئو: 355820

ترکیب دو تیم:

اسپانیا: رایا، پورو، ویوین، لاپورت، کوکوریا، زوبیمندی، روئیز، مرینو، اویارزابال، موراتا، بائنا

صربستان: رایکوویچ، پاولوویچ، میلینکوویچ، ارانکوویچ، ماکسیموویچ، بیرمانچویچ، زیدیلار، ساماردزیچ، ندلیکوویچ، میتروویچ، یوولیچ

لاروخا خیلی زود حملاتش را آغاز کرد و توسط آیمریک لاپورت به گل اول رسید. اسپانیا حملاتش را در ادامه نیمه اول هم ادامه داد اما گل دیگری در این نیمه به ثمر نرسید تا دو تیم با همان یک گل به رختکن بروند.

پایان نیمه اول

نیمه دوم با پنالتی اسپانیا آغاز شد. پس از برخورد ضربه پورو به دست بازیکن صربستان داور نقطه پنالتی را نشان داد اما ضربه موراتا از بالای دروازه به بیرون رفت.

با این حال ستاره میلان خیلی زود اشتباهش را جبران کرد و حدود ۱۰ دقیقه بعد از ضربه پنالتی، گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه استراهینیا پاولوویچ پس از خطا روی اویارزابال با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

در دقیقه ۷۷ نیز الکس بائنا با ضربه مستقیم از روی کاشته گل سوم را وارد دروازه صرب‌ها کرد تا اسپانیا به پیروزی ۳-۰ برسد. آنها با این برد در صدر جدول ۱۰ امتیازی شدند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2095477

در دقیقه ۵ روی ارسال پدرو پورو از سمت راست، لاپورت با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند.

2مشکی

2095479

۲۰ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که موراتا پس از دریافت پاس از روئیز، با یک ضربه دقیق از ابتدای محوطه جریمه، حساب کار را ۲-۰ کرد.

3مشکی

2095480

سپس نوبت به هنرنمایی الکس بائنا رسید. او از روی ضربه آزاد دروازه صربستان را باز کرد تا لاروخا به پیروزی ۳-۰ برسد.

دیدگاه‌ها