کد خبر : 2077174 | 25 مهر 1403 ساعت 00:15 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی قرقیزستان: از نتیجه بسیار راضی هستیم

سرمربی قرقیزستان از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر کره شمالی ابراز رضایت کرد.

سرمربی قرقیزستان: از نتیجه بسیار راضی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قرقیزستان امروز در یک بازی حساس از چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ موفق شد با نتیجه ۱-۰ کره شمالی را شکست دهد. تک گل بازی را مارسل برن در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند. این پیروزی باعث شد تا قرقیزستان به رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه A صعود کند.

پس از این بازی، ماکسیم لیسیتسین، سرمربی تیم قرقیزستان، با اشاره به عملکرد خوب تیمش در دفاع و زدن گل زودهنگام گفت: «کره شمالی بازی پیچیده و سرسختانه‌ای به نمایش گذاشت، اما ما توانستیم از روی یک ضربه ایستگاهی گل بزنیم که سرنوشت بازی را تعیین کرد.»

او در مورد کسب اولین پیروزی تیمش و رسیدن به سه امتیاز در مرحله گروهی اظهار داشت: «از نتیجه بسیار راضی هستیم و به آماده‌سازی برای بازی‌های بعدی ادامه خواهیم داد.»

2095472

والری کیچین، کاپیتان تیم قرقیزستان و بهترین بازیکن این مسابقه، نیز بعد از بازی با اشاره به مبارزه شدید در زمین گفت: «بازی بسیار دشواری بود و در هر نقطه از زمین، جنگی تمام‌عیار با کره شمالی جریان داشت. اما ما توانستیم در برابر حملات آن‌ها مقاومت کنیم و این برد را به دست آوریم. جایگاه ما در جدول بهبود یافت و خوشحالیم که توانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.»

دیدگاه‌ها