کد خبر : 2077170 | 25 مهر 1403 ساعت 00:08 | 24.8K بازدید | 27 دیدگاه

راست قطر کلافه از قایدی و فرارهایش!

مهدی قایدی با حرکات انفجاری خط دفاع قطر را آزار داد.

راست قطر کلافه از قایدی و فرارهایش!

به گزارش "ورزش سه"، در شب پیروزی درخشان تیم ملی چند بازیکن ستاره بودند، گل زدند، پاس گل دادند اما بازیکن ریزنقش تیم ملی نامش در بین گلزنان دیده‌ نمی‌شود اما مانند همیشه مهره هجومی ارزشمندی برای تیم ملی بود و شرایطی ایجاد کرده بود که بازیکنان قطر در سمت راست خط دفاعی‌شان خیال آسوده نداشتند و هر لحظه با حرکات ویرانگر مهدی قایدی نظم دفاعی‌شان برهم می‌خورد.

قایدی در نیمه نخست در چند صحنه مختلف با حرکات انفجاری در موقعیت ارسال، کات بک و ضربه به دروازه قرار گرفت اما خب شرایط آنطور که می‌خواست پیش نرفت و نتوانست تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های ایران داشته باشد اما همین حرکات ناگهانی و قدرت حمل توپ او باعث شده بود که فشردگی و نظم دفاعی قطر از بین برود و حتی می‌تواند گفت موقعیت ارسال خوبی که نورافکن به دست آورد به دلیل یارگیری شدید قطری ها با مهدی قایدی بود.

قایدی تا دقیقه 77 در زمین حضور داشت و پیوسته در حملات ایران ایفای نقش می‌کرد، گاهی با حمل توپ و گاهی اوقات با ارسال‌ پاس‌های دقیقی به بازیکنان هجومی و در شب فوق‌العاده بازیکنان تیم ملی او هم سهم خود را داشت و عملکرد خوبی در این مسابقه به جای گذاشت.

2095467
2095466

تیم ملی در دیدار با امارات با تک گل مهدی قایدی پیروز از زمین خارج شد و او در صدرنشینی حال حاضر ایران روی سه امتیاز، تاثیر مستقیم دارد.

دیدگاه‌ها