کد خبر : 2077165 | 25 مهر 1403 ساعت 04:24 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

اعتصاب اولتراهای رم: خالی کردن ورزشگاه مقابل اینتر!

هواداران رم در تصمیم جنجالی، قصد دارند در پانزده دقیقه ابتدایی بازی مقابل اینتر، از حضور در ورزشگاه المپیکو امتناع کنند.

اعتصاب اولتراهای رم: خالی کردن ورزشگاه مقابل اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد رابطه هواداران رم و مدیران این باشگاه بعد از اخراج غیرمنتظره دنیله ده‌روسی از هدایت جالوروسی، به این زودی‌ها خوب نخواهد شد. در همین راستا و با نتایح ضعیف چند وقت اخیر رم تحت هدایت ایوان یوریچ، اعتراض هواداران به عملکرد مدیران این تیم ادامه دارد.

به طوری که حالا اولتراهای رم تصمیم عجیبی گرفتند و روش اعتراض جدیدی برای نشان دادن نارضایتی خود از عملکرد مدیران تیم در فصل جاری را در دیدار خانگی هفته هشتم مقابل اینتر در نظر دارند.

یکی از لیدرهای اصلی باشگاه رم، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود در این خصوص نوشت: "برای نشان دادن ناراحتی خود و بی‌اهمیتی مدیران باشگاه به هواداران، هیچ یک از تماشاگران در پانزده دقیقه ابتدایی بازی مقابل اینتر در ورزشگاه حاضر نخواهند شد. خانواده فریدکین به عنوان مالک اصلی باشگاه باید بداند خرج کردن پول تنها راه اداره کردن یک تیم نیست و آنها باید صداقت بیشتری با هواداران داشته باشند."

گفتنی است رم روز یکشنبه در هفته هشتم رقابت‌های سری آ، در ورزشگاه المپیکو میزبان اینتر است و با توجه به حواشی موجود، کار سختی برای نتیجه گرفتن مقابل مدافع عنوان قهرمانی در پیش خواهند داشت.

دیدگاه‌ها