کد خبر : 2077150 | 25 مهر 1403 ساعت 07:00 | 54.1K بازدید | 11 دیدگاه

جانشین طارمی، بزودی گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان

هیولای جدیدی که متولد شده است!

تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا، با پوکر سامو اومورودیون و با نتیجه ۶-۰ از سد میهمانش مالت عبور کرد.

هیولای جدیدی که متولد شده است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های جوانان اروپا، با نتیجه پرگل ۶-۰ از سد میهمانش مالت گذشت.

مالت به عنوان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های مقدماتی مسابقات با دریافت ۲۹ گل خورده و به ثمر رساندن تنها چهار گل آن هم از روی نقطه پنالتی است و از این رو حریف مناسبی برای درخشش ستارگان جوان اسپانیا به حساب می‌آمد.

سانتی دنیا، سرمربی جوانان اسپانیا، تغییرات زیادی را در ترکیب اسپانیا نسبت به بازی قبلی ماتادورها اعمال کرده بود و تصمیم مهمش، حضور ثابت سامو اومورودیون به عنوان کاپیتان در ترکیب اصلی بود.

مهاجم جوان پورتو تنها نیاز به پنج دقیقه زمان داشت تا گل اول بازی را به ثمر برساند و این جرقه‌ای بود برای آغاز درخشش مهاجم آماده این روزهای فوتبال اروپا که برتری فیزیکی‌اش نسبت به مدافعان مالت تقریبا توهین آمیز بود. سامو قبل از پایان نیمه اول و در عرض ۹ دقیقه، توانست سه گل دیگر نیز به ثمر برساند و در یک نیمه پوکر کند.

2095438

اگرچه رقیب آنها مالت بود اما برای بازیکنی که این روزها در لیگ پرتغال و لیگ اروپا در حال گلزنی است، این سطح از مسابقات واقعا کوچک به نظر می‌رسد. سامو با این نمایش دیدنی قدم بزرگی برای جلب کردن توجه لوئیز دلا فونته و دعوت به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا برداشت.

اسپانیا در نیمه دوم بازی مقابل مالت نیز با همان ترکیب ابتدایی شروع کرد و عطش گلزنی سامو برای بالا بردن تعداد گل‌های زده همچنان مشهود بود اما مدافعان مالت شوت‌های او را دفع کردند. سرمربی جوانان اسپانیا اما روی او ریسک نکرد تا سامو تبدیل به اولین تعویضی تیمش در دقیقه ۵۹ شود و در میان تشویق شدید هواداران از زمین خارج شد.

2095439

این بازی در نهایت با دو گل دیگر‌ توسط جرارد فرناندز و روبرتو فرناندز در نیمه دوم، با نتیجه ۶-۰ به سود جوانان لاروخا به پایان رسید و صعود شاگردان سانتی دنیا به مسابقات یورو زیر ۲۱ سال ۲۰۲۵ قطعی شد.

دیدگاه‌ها