کد خبر : 2077148 | 25 مهر 1403 ساعت 06:29 | 24.8K بازدید | 17 دیدگاه

هشت بازیکن ایران مقابل قطر دبل کردند:

سردار و محبی در کنار هاشمیان و باقری!

محبی و آزمون با گلزنی مقابل قطر آمار جدیدی مقابل این تیم ثبت کردند.

سردار و محبی در کنار هاشمیان و باقری!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار روز گذشته تیم ملی ایران مقابل قطر، چهار بازیکن تیم ملی توانسته بودن در مسابقات مقابل قطر بیش از یک گل در مسابقه به ثمر برسانند و محمد محبی به همراه سردار آزمون برای اولین بار توانستند دو دبل در یک مسابقه را ثبت کنند!

اولین بار کریم باقری در مقدماتی جام جهانی 1998 با دو گلی که به ثمر رساند توانست مقابل عنابی‌ها دبل کند، دو سال بعد علی دایی در یک دیدار دوستانه دو گل به ثمر رساند.

بعد از آن وحید هاشمیان در بازی مقدماتی جام جهانی 2006 دو گل مقابل قطر به ثمر رساند که این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی بود، گل دوم هاشمیان در دقایق پایانی مسابقه به ثمر رسید و سه امتیاز مهم خارج از خانه را برای ایران به همراه داشت.

میلاد میداوودی دیگر بازیکنی بود که در مسابقات غرب آسیا مقابل آنها دبل کرد و بعد از او اشکان دژاگه در مقدماتی جام جهانی 2014 در ورزشگاه آزادی دبل کرد.

آخرین بازیکنی که مقابل عنابی‌ها موفق به انجام دبل شد محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که در فاصله 9 دقیقه در تورنومنت چهارجانبه اردن این اتفاق را رقم زد.

اما این اتفاق برای اولین بار در دیدار ایران و قطر رقم خورد که دو بازیکن در یک مسابقه مقابل آنها دبل کنند و تیم ملی ایران در این بازی حساس با درخشش سردار آزمون و محمد محبی چهار بر یک پیروز شد.

کریم باقری، علی دایی، وحید هاشمیان، میلاد میداووی، اشکان دژاگه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سردار آزمون و محمد محبی بازیکنانی هستند که در یک مسابقه بیش از یک گل مقابل قطر به ثمر رساندند.

دیدگاه‌ها