کد خبر : 2077144 | 25 مهر 1403 ساعت 04:43 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

خاقانی برای بازی استقلال-ذوب لحظه‌شماری می‌کند!

سبحان خاقانی بی‌صبرانه منتظر حضور مقابل استقلال خواهد بود.

خاقانی برای بازی استقلال-ذوب لحظه‌شماری می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، سبحان خاقانی، بازیکن سابق استقلال، فصل گذشته در آخرین ساعات مانده به پایان نقل و انتقالات از این تیم جدا شد و به ذوب آهن پیوست اما بعد از انجام 5 بازی برای این تیم با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد و فصل برایش به پایان رسید، این در حالی است که او خیلی زود به ترکیب اصلی ذوب آهن رسیده بود و شرایط خوبی در این تیم داشت.

خاقانی بعد از یک فصل دور بودن از میادین فوتبال و انجام 4 بازی در لیگ بیست و چهارم، مقابل تیم سابق خود حضور پیدا خواهد کرد و این تقابل انگیزه‌ای در او ایجاد می‌کند که تمام توان خود را برای درخشش در این مسابقه به کار بگیرد.

2061882

نحوه جدایی خاقانی اعتراض این بازیکن را به همراه داشت و به غیر از یک پست در صفحه اینستاگرامش واکنش دیگری نسبت به این جدایی انجام نداد اما او در مستطیل سبز حرف‌های زیادی برای اثبات شایستگی‌هایش خواهد داشت.

البته جدایی نکونام از استقلال باعث شد تا این بازیکن سابق مقابل سرمربی خود قرار نگیرد و در شرایطی به مصاف استقلال برود که همه چیز نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و حتی تعدادی از بازیکنان هم‌پست او در این تیم دیگر حضور ندارد.

خاقانی در آخرین تمرین تیم ذوب آهن با آمادگی کامل حضور داشت و خبری از مصدومیت نبود، او در صورت صلاحدید محمد ربیعی در ترکیب اصلی مقابل استقلال می‌تواند به میدان برود، البته او در بازی آخر مقابل آلومینیوم به عنوان جانشین به زمین آمد.

دیدگاه‌ها