کد خبر : 2077113 | 24 مهر 1403 ساعت 21:23 | 145.1K بازدید | 173 دیدگاه

شکلک‌های طارمی علیه مرد سال آسیا! (عکس)

مهدی طارمی برای لحظاتی جنگ روانی را با اکرم عفیف آغاز کرد.

شکلک‌های طارمی علیه مرد سال آسیا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 54 بود که لحظات نگران کننده‌ای در دیدار ایران و قطر به وجود آمد. پس از خطای خشن مهدی قایدی به روی ادمیلسون جونیور، داور ژاپنی یک کارت زرد به وینگر بوشهری نشان داد اما آسیب دیدگی بازیکن قطر باعث توقف بازی شد.

در این لحظات بود که کمک داور ویدیویی احتمال دریافت کارت قرمز مستقیم برای قایدی را بررسی می‌کرد. ادمیلسون نیز روی زمین افتاده بود و کادر پزشکی برای درمان او، وارد زمین شده بودند. بازیکنان قطر نیز دور داور را فراگرفته و خواستار بازبینی صحنه و اخراج قایدی شده بودند.

در این لحظات بود که مهدی طارمی به محل برخورد و نزد داور مسابقه آمد. کاپیتان تیم ملی در این بازی، منتظر مشخص شدن صحبت‌های اتاق VAR با داور بازی بود که در این لحظه اکرم عفیف با حرکتی عجیب، مهاجم ایران را به عقب هل داد.

ویدئو: 355792

طارمی نیز بلافاصله به این حرکت واکنش نشان داد و دست عفیف را پس زد که این اتفاقات باعث شد تا بازیکنان قطر از طارمی درخواست کنند برای جلوگیری از تنش‌های بیشتر، صحنه را ترک کند.

کاپیتان تیم ملی که لبخندی بر لب داشت، پس از آنکه کمی از مهلکه دور شد، دستش را کنار گوشش گذاشت و در واقع این پیام را به عفیف منتقل کرد که صدای او را نمی‌شنود. طارمی دوباره به عفیف نزدیک شد و در شرایطی که با دست جلوی دهانش را گرفته بود، جملاتی را به زبان آورد.

2095342
2095341
2095340
2095339

در نهایت نیز طارمی با لبخندی طعنه آمیز و در شرایطی که نگاهش به عفیف بود، در حالی که به عقب گام برمی‌داشت، اتفاقات نیمه نهایی جام ملت‌ها و درگیری‌های پیش آمده در پایان آن بازی را جبران کرد.

پس از آن مسابقه بود که شادی قطری‌ها از جمله اکرم عفیف، باعث خشم شدید مهدی طارمی و درگیری شدید او با بازیکنان قطر در پایان بازی شده بود، جایی که میزبان موفق شد با نتیجه سه بر دو پیروز شده و به فینال برسد. طارمی بدین صورت اتفاقات پس از آن بازی را با عفیف تلافی کرد.