کد خبر : 2077111 | 24 مهر 1403 ساعت 21:25 | 10.3K بازدید | 13 دیدگاه

بازگشت به تمرین: موسیالا برای بارسا استارت زد

جمال موسیالا، پس از دو هفته دوری به دلیل مصدومیت لگن، برای بازی حساس مقابل بارسلونا آماده می‌شود.

بازگشت به تمرین: موسیالا برای بارسا استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا، هافبک تهاجمی آلمان، یک هفته قبل از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتخویک، به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت.

به گزارش روزنامه بیلد، این بازیکن "تقریبا 15 دقیقه به صورت انفرادی بدون توپ با مربی بدنساز بایرن تمرین کرد" و "پس از گرم کردن آرام چند تمرین سبک همراه با دویدن را انجام داد."

این ملی پوش آلمانی حدود دو هفته از میادین دور بود چون مصدومیت لگن باعث شد هر دو بازی لیگ ملت‌های اروپا را از دست بدهد. او به همین دلیل آخرین بازی در بوندس‌لیگا مقابل آینتراخت فرانکفورت را از دست داد.

2095333

روزنامه بیلد اعلام کرد موسیالا برای دیدار روز شنبه بایرن مونیخ مقابله اشتوتگارت وضعیت مشخصی ندارد و امیدوار است با استراحت بیشتر برای بازی سرنوشت ساز چهارشنبه آینده مقابل تیم بارسلونا آماده باشد.

از سوی دیگر و به موازات تمرینات تیمی، دایو اوپامکانو، مدافع میانی نیز در تمرینات انفرادی شرکت کرد تا پس از آسیب دیدگی ران راست در‌ بازی با فرانکفورت، تمریناتش را آغاز کند.

2095330

به گزارش بیلد، ونسان کمپانی اکنون امیدوار است که اوپامکانو و موسیالا را برای بازی حساس مقابل بارسلونا در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها