کد خبر : 2077105 | 24 مهر 1403 ساعت 21:01 | 23.4K بازدید | 5 دیدگاه

چالهان اوغلو: تا آخر عمر این پنالتی را فراموش نمی‌کنم!

هاکان چالهان اوغلو، کاپیتان تیم ملی ترکیه، بعد از لیز خوردن هنگام زدن ضربه پنالتی مقابل ایسلند و از دست رفتن موقعیت گلزنی، از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

چالهان اوغلو: تا آخر عمر این پنالتی را فراموش نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، اولین پنالتی هدر رفته هاکان چالهان اوغلو بعد از ۱۳ ضربه منجر به گل، در جریان مصاف تیم‌های ایسلند و ترکیه از هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا به شکل عجیبی رقم خورد.

هافبک اینتر در دقیقه ۵۳ بازی و زمانی که ترکیه از ایسلند با یک گل عقب بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد و از بخت بدش و به علت سر بودن زمین، هنگام ضربه زدن لیز خورد تا توپ با برخورد به هردو پای او وارد دروازه شود و داور بعد از بازبینی صحنه این گل را مردود اعلام کند. اگرچه که کاپیتان ترکیه تنها پانزده دقیقه بعد از این صحنه بار دیگر پشت ضربه پنالتی ایستاد و این بار موفق به گلزنی شد.

او حالا در گفتگو با "فوتبال ایتالیا" در مورد از دست دادن آن پنالتی گفت: "نمی‌خواهم راجع به آن صحنه صحبت کنم و بابت آن بسیار متاسف هستم. مقابل ایسلند کاملا تیم برتر زمین بودیم و اجازه خودنمایی چندانی به آن‌ها ندادیم.

2095003

با وجود آنکه برنده شدیم اما ذهن من هنوز درگیر آن پنالتی است. از مردم کشورم عذر می‌خواهم. در یک لحظه سر خوردم و باعث رقم خوردن آن اتفاق تلخ شد. دوست نداشتم روند گلزنی‌ام از روی نقطه پنالتی به این شکل قطع شود و بابت این موضوع خیلی ناراحتم. شاید تا آخر دوران فوتبالم این پنالتی را از یاد نبرم.

من معمولا موقع زدن پنالتی، ابتدا سرعتم را تنظیم می‌کنم. روی ضربه اول خیلی تند حرکت کردم و همین باعث لیز خوردنم شد. برای زدن پنالتی دوم اما تمرکزم را حفظ کردم و آرام‌تر به سمت توپ قدم برداشتم و همین شد که توپ به راحتی به گل تبدیل شد."

دیدگاه‌ها