کد خبر : 2077103 | 24 مهر 1403 ساعت 20:56 | 37.5K بازدید | 97 دیدگاه

رابطه مستقیم ناراحتی گزارشگر با گل‌های ایران

تاثیرگذارترین منتقد تیم‌ ملی: محمد سیانکی!

گزارشگر باتجربه دیدار ایران و قطر در مقاطعی از بازی انتقادهایی را به سبک بازی تیم‌ ملی کرد.

تاثیرگذارترین منتقد تیم‌ ملی: محمد سیانکی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد سیانکی به عنوان گزارشگر دیدار ایران و قطر در شبکه سوم سیما در خلال صحبت‌های خود روی آنتن زنده سیما در چندین نوبت به عملکرد کادر فنی و سبک بازی تیم ملی انتقادهایی انجام داد.

سیانکی بلافاصله بعد از به ثمر رسیدن گل عنابی‌ها شروع به انتقاد از تیم ملی کرد؛ او ابتدا به دستیاران امیر قلعه‌نویی اشاره کرد و آنها را بی‌تجربه دانست. در ادامه این گزارشگر به انتقاد از ارنج تیم ملی پرداخت و درست وقتی مشغول صحبت درباره این بود که تیم ایران با این روش در بازی با تیم‌های قدرتمند به مشکل می‌خورد، تیم ملی در دقایق پایانی نیمه اول به گل اول خود مقابل قطر رسید!

با شروع نیمه دوم و گذشت چند دقیقه گزارشگر بازی ایران و قطر بار دیگر لب به انتقاد گشود. سیانکی که مدتی است مدرک مربیگری نیز گرفته و در این عرصه هم فعالیت می‌کند در انتقاد دوباره از عملکرد تیم ملی گفت: «ما که هر بار به جام جهانی صعود می‌کنیم، مهم این است که در جام جهانی 24، 32 یا 48 تیمی بتوانیم از گروه‌مان بالا برویم که با این رویه چنین اتفاقی هرگز رخ نمی‌دهد.»

اتفاق ویژه بعدی اما زمانی بود که سیانکی به لو رفتن سبک بازی مهدی قایدی برای قطری‌ها اشاره کرد. درست بعد از آنکه گزارشگر بازی ایران و قطر این جمله که «مهدی قایدی از سوی قطری‌ها به خوبی آنالیز شده» را بر زبان آورد ، این ستاره تیم ملی با ارسالی زیبا به داخل محوطه جریمه زمینه‌ساز گل دوم ایران شد تا تاثیرگذاری‌اش را نشان بدهد!

دیدگاه‌ها