کد خبر : 2077099 | 25 مهر 1403 ساعت 03:54 | 15.8K بازدید | 8 دیدگاه

گیراسی در اوج: رئال باید از این مهاجم بترسد

سرهو گیراسی، مهاجم دورتموند، با آمار قابل توجهی به دیدار حساس مقابل رئال مادرید می‌رسد.

گیراسی در اوج: رئال باید از این مهاجم بترسد

به گزارش "ورزش سه"، سرهو گیراسی خرید بزرگ دورتموند در تابستان امسال بود. پس از درخشش در فصل گذشته با اشتوتگارت (او در 30 بازی 30 گل به ثمر رساند)، نیمی از اروپا برای او می‌جنگیدند. دورتموند همه تیم‌ها را سورپرایز کرد و او هم اکنون در حال جبران است!

شش گل در همین تعداد بازی برای بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان و بوندس‌لیگا به علاوه یک هت تریک برای گینه در فیفا دی اخیر تنها در 27 دقیقه نشان می‌دهد که گیراسی چقدر سرحال و باانگیزه است.

8 گل در 6 بازی برای هر خط دفاعی از جمله رئال مادرید که حریف بعدی دورتموند است، ترسناک خواهد بود. هفته آینده دورتموند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال می‌رود و گیراسی شانس اول گلزنی زنبورها خواهد بود.

2095299

گیراسی در آرل فرانسه متولد شد، اما از سال 2022 برای تیم ملی گینه بازی می‌کند. او در تیم‌های پایه فرانسه با لوکاس هرناندز، کینگزلی کومان، موسی دمبله، بنجامین پاوارد یا مارکوس تورام هم‌تیمی بود. پس از اینکه او به تیم ملی بزرگسالان فرانسه راه پیدا نکرد، تصمیم به تعویض ملیت خود گرفت.

گیراسی اکنون در اوج است: از نظر فیزیکی و همچنین ورزشی. شکارچی بزرگی که رئال مادرید در لیگ قهرمانان باید مراقب او باشد. گیراسی چنگال‌هایش را برای بازی حساس با تیم کارلو آنچلوتی تیز می‌کند.

دیدگاه‌ها