کد خبر : 2077092 | 24 مهر 1403 ساعت 20:12 | 3.1K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت‌بازی پی‌اس‌جی و امباپه فعلا ادامه دارد!

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرانسه پس از دیدار وکلای هر دو طرف در روز سه‌شنبه، حکم نهایی در اختلاف بین کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن را تا 25 اکتبر به تعویق انداخت.

شکایت‌بازی پی‌اس‌جی و امباپه فعلا ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف بین کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن هنوز حل نشده و تحقیقات هنوز برای مدت طولانی ادامه دارد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرانسه که روز سه‌شنبه با وکلای هر دو طرف ملاقات کرد، تصمیم‌گیری درباره این پرونده را تا 25 اکتبر به تعویق انداخت. این تعویق به این معنی است که وکلای این بازیکن و باشگاه باید قبل از اعلام حکم دادگاه در مورد این موضوع، دوباره با یکدیگر ملاقات کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی، دِلفین ورهیدن، وکیل کیلیان امباپه، ساعت 15 امروز به مقر فدراسیون فوتبال فرانسه رفت تا با نمایندگان حقوقی پی‌اس‌جی ملاقات کند.

او در گفتگو با رسانه‌ها اطمینان داد که "این ملاقات در فضای خوبی برگزار شده" و از بیان جزئیات بیشتر در مورد این دیدار با باشگاه سابق مهاجم رئال مادرید خودداری کرد.

امباپه 55 میلیون یورو پاداش و دستمزد پرداخت نشده از پاری سن ژرمن طلب دارد. باشگاه فرانسوی از پرداخت این مبلغ به مهاجم فرانسوی در ماه سپتامبر خودداری کرد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه هم در ابتدا به نفع باشگاه رای داد.

2095284

از آنجایی که دو طرف از مصالحه اجتناب کردند، پرونده به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرانسه ارجاع شد که وکلای این بازیکن و پاری سن ژرمن را برای ملاقات در روز سه‌شنبه احضار کردند.

در این دیدارها طرفین به توافق نزدیک نشده‌اند. رای 25 اکتبر کمیته استیناف روند رسیدگی را مختومه نخواهد کرد، چون هر حکمی که الزام آور نباشد، به احتمال زیاد پرونده را به دادگاه پرود هومز ارجاع می‌دهد؛ دادگاهی که صلاحیت رسیدگی به اختلافات میان کارگر و کارفرما را دارد.

امباپه و پاری سن ژرمن هر دو توافق را رد کرده‌اند، بنابراین اگر توافقی حاصل نشود، این دعوا ممکن است ماه‌ها و حتی سال‌ها ادامه یابد.

دیدگاه‌ها