کد خبر : 2077084 | 24 مهر 1403 ساعت 19:58 | 19.8K بازدید | 18 دیدگاه

پس از حضور کامل در دو بازی ازبکستان

خبر بد برای استقلال: یک ماشاریپوف خسته در تهران

جلال‌الدین ماشاریپوف در فیفا دی اخیر به صورت کامل برای ازبکستان به میدان رفت که این نمی‌تواند خبر خوبی برای استقلال باشد.

خبر بد برای استقلال: یک ماشاریپوف خسته در تهران

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبکستانی استقلال، یکی از بازیکنانی است که درخشش‌هایش در ترکیب این تیم بارها به چشم آمده است. او که با سرعت و تکنیک بالای خود در پست وینگر چپ به یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های استقلال تبدیل شده، در بازی با هوادار ستاره تیمش بود و علاوه بر اینکه گل نخست تیمش را ساخت، بارها خط دفاعی حریف را آزار داد.

اما در فیفا دی اخیر، ماشاریپوف برای تیم ملی ازبکستان در دو دیدار مهم مقابل ایران و امارات به میدان رفت و در هر دو بازی 180 دقیقه کامل بازی کرد. این موضوع می‌تواند به ضرر استقلال باشد، زیرا تنها سه روز تا دیدار حساس این تیم مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر باقی مانده و مسافت تاشکند تا تهران را نیز باید تجربه کند و با توجه به خستگی ماشاریپوف از بازی‌های ملی، احتمال دارد او در این دیدار نیمکت‌نشین شود. کادر فنی استقلال، به‌ویژه سهراب بختیاری‌زاده، نمی‌خواهند ریسک کنند و از یک بازیکن خسته استفاده کنند که ممکن است مصدوم شود.

2095265

استقلال پس از بازی با ذوب‌آهن، یک دیدار بسیار مهم مقابل النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا پیش رو دارد و به همین دلیل کادر فنی ترجیح می‌دهد ماشاریپوف را برای این بازی حساس حفظ کند. او که یکی از مهره‌های کلیدی در تقابل با ستاره‌های النصر خواهد بود، باید با تمام توان و آمادگی کامل در اختیار تیم قرار گیرد. این تصمیم به این معناست که بختیاری‌زاده نمی‌خواهد ماشاریپوف در بازی با ذوب‌آهن به میدان برود یا حداقل در ترکیب اصلی باشد، تا از مصدومیت احتمالی جلوگیری شود و بتواند در بازی حیاتی با النصر با تمام قوا بازی کند.

با توجه به این شرایط، استقلال باید در بازی با ذوب‌آهن به فکر پیدا کردن جایگزینی مناسب برای ماشاریپوف باشد و امیدوار باشد که بدون حضور او هم بتواند نتیجه لازم را کسب کند. بدون شک، حضور ماشاریپوف با آمادگی کامل در دیدار مقابل النصر، برای استقلال بسیار حیاتی است و هواداران امیدوارند این ستاره ازبکستانی بتواند در آن بازی حساس بدرخشد و تیم را به موفقیت برساند.

دیدگاه‌ها