کد خبر : 2077083 | 25 مهر 1403 ساعت 02:38 | 15.3K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش ترزیچ به احتمال جانشینی تن هاخ: چرا که نه!

ادین ترزیچ، سرمربی سابق دورتموند، رسما اعلام کرد آماده پذیرفتن چالش جدید است و همچنین احتمال حضور در منچستریونایتد را رد نکرد.

واکنش ترزیچ به احتمال جانشینی تن هاخ: چرا که نه!

به گزارش "ورزش سه"، ادین ترزیچ، سرمربی سابق بوروسیا دورتموند، درست در روزهایی که نامش به عنوان یکی از اصلی‌ترین جانشین‌های اریک تن هاخ در منچستریونایتد مطرح شده، تایید کرد که آماده شروع سفر کاری جدید است.

ترزیچ امروز در گفتگو با بیلد، در مورد مطرح شدن اسمش به عنوان یکی از جانشینان احتمالی اریک تن هاخ گفت: "نمی‌توانم اسم از تیم خاصی بیاورم اما من برای شروع یک فصل متفاوت در حرفه مربیگری آماده‌ام. عادت ندارم خیلی به گذشته و اتفاقات خوب و بدی که افتاده فکر کنم و تمرکزم روی آینده است.

هرچند که نمی‌دانم قرار است چه زمانی و با چه تیمی چالش جدیدم را آغاز کنم اما برای این چالش جدید کاملا‌ آماده هستم. بعد از جدایی از دورتموند تاکنون با تیم‌های مختلفی مذاکره داشتم و علاقه‌مند هستم تا این بار خارج از آلمان مربیگری‌ کنم. این حرفه من است و برای پذیرفتن هر چالش سخت و طاقت فرسایی آماده هستم."

ترزیچ ۴۱ ساله در سال ۲۰۲۱ به همراه دورتموند به اولین افتخار دوران مربیگری با قهرمانی در جام حذفی آلمان رسید و در فصل دوم حضورش نیز در آخرین دقایق از هفته آخر، کورس‌ قهرمانی بوندسلیگا را به بایرن مونیخ باخت و نایب قهرمان شد.

دیدگاه‌ها