کد خبر : 2077082 | 24 مهر 1403 ساعت 19:54 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

از سبک بازی چین خوشم آمد

کری مربی اندونزی برای برانکو: بازی برگشت می‌بریم

شین تای‌یونگ گفت که از سبک بازی تیم چین بسیار خوشش می‌آید و در بازی برگشت می‌تواند تیم برانکو را شکست دهد.

کری مربی اندونزی برای برانکو: بازی برگشت می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، با گل‌های بهرام عبدولی و ژانگ یونینگ در نیمه اول، تیم چین با نتیجه ۲-۱ تیم اندونزی را که در سه بازی گذشته به تساوی رسیده بود، شکست داد و به روند سه باخت متوالی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی پایان داد.

با اینکه تیم چین همچنان در رتبه آخر جدول قرار دارد، این اولین پیروزی سه امتیاز مهمی برای آن‌ها به ارمغان آورد. پس از بازی، سرمربی تیم اندونزی، شین تای‌یونگ، سبک بازی تیم چین را تحسین کرد و اظهار داشت که تیمش تلاش خواهد کرد تا در بازی بعدی پیروز شود.

شین تای‌یونگ در ابتدا گفت: "به تیم چین برای این پیروزی تبریک می‌گویم. هر دو تیم تمایل زیادی برای برد در این مسابقه داشتند، شاید تیم چین کمی بیشتر از ما. با اینکه ما بازی را باختیم، اما تیم ما همچنان روحیه جنگندگی بالایی از خود نشان داد. در بازی بعدی تلاش خواهیم کرد تا نتیجه را جبران کنیم. هنوز مسابقات زیادی باقی مانده است."

شین تای‌یونگ در مورد دو گلی که تیمش دریافت کرد، گفت: "هر دو گل به دلیل بدشانسی بود. در گل اول، ما باید تمرکز بیشتری می‌داشتیم. گل دوم به دلیل از دست دادن توپ ناشی از ضعف در کنترل بود. امروز تمرکز لازم را نداشتیم و باید همیشه در اوج تمرکز باشیم."

با اینکه تیم اندونزی تعدادی بازیکن از لیگ‌های اروپایی در ترکیب خود داشت، در این بازی به طور کلی ضعیف‌تر از تیم چین ظاهر شد. شین تای‌یونگ در این مورد گفت: "به نظر من، ما تسلط بیشتری روی توپ داشتیم، 70 درصد مقابل 30 درصد و در نیمه دوم این تسلط به 80 درصد رسید. فکر می‌کنم ما بدشانس بودیم، به همین دلیل نتوانستیم گل بزنیم. شاید در بازی بعدی مقابل چین، بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم."

2095263

شین تای‌یونگ در پاسخ به علت شکست تیمش، تمایلی به توضیح بیشتر نداشت. او گفت: "از آنجایی که ما باختیم، نمی‌خواهم بهانه‌های زیادی بیاورم. انتظار نداشتم که تیم چین بیشتر به بازی با پاس‌های بلند و دویدن‌های مکرر متکی باشد. همان‌طور که گفتم، ما به خاطر اشتباهات دفاعی گل خوردیم و این دلیل شکست ما بود. از سبک بازی تیم چین خوشم می‌آید و ما به‌خوبی برای بازی بعدی آماده خواهیم شد. امیدوارم در بازی بعدی پیروز شویم."

وقتی از شین تای‌یونگ درباره تعویض‌های تیمش پرسیده شد، او توضیح داد: "دلیل سه تعویض این بود که یکی از بازیکنان دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و دیگری از لحاظ جسمانی مشکل داشت. در بازی قبلی مقابل تیم بحرین، ما مشکلاتی در بازی با توپ داشتیم و این مسئله در این بازی هم وجود داشت. من فکر می‌کنم باید پس از بازگشت تمرینات بهتری داشته باشیم. ما در این مسابقه نتوانستیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کنیم و کمی هم بدشانسی داشتیم. در ادامه تلاش خواهیم کرد تا عملکردمان را بهبود بخشیم."

دیدگاه‌ها