کد خبر : 2077077 | 24 مهر 1403 ساعت 19:34 | 2.1K بازدید | 5 دیدگاه

بهترین فرصت برای دوم شدن تیم روبرتو مانچینی

عربستان این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر بحرین به رتبه دوم جدول رده بندی بازگردد.

بهترین فرصت برای دوم شدن تیم روبرتو مانچینی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس دور سوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال عربستان در ورزشگاه الجوهرة شهر جده به مصاف بحرین خواهد رفت. شاگردان مانچینی تلاش می‌کنند تا شکست تلخ برابر ژاپن را به دست فراموشی سپرده و با کسب سه امتیاز، از زمین بازی خارج شوند.

در واقع نتیحه مهم‌ترین دیدار این گروه نیز به سود عربستان تمام شد چرا که استرالیا و ژاپن به تساوی رضایت دادند و اکنون فرصت بسیار خوبی برای سعودی‌ها فراهم شده تا بتوانند با کسب سه امتیاز دیدار امشب، به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کنند.

در واقع در حال حاضر، ژاپن با 10 امتیاز صدرنشین گروه است و استرالیا نیز پنج امتیازی است. تیم ملی عربستان می‌تواند با پیروزی در بازی امشب برابر بحرین، هفت امتیازی شده و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.

پس از شکست برابر ژاپن، مانچینی تحت فشار شدید رسانه‌ها قرار گرفت و حتی زمزمه‌های اخراج او نیز شنیده می‌شد ولی پیروزی در این بازی می‌تواند کاملا سرمربی ایتالیایی را از بحران خارج کرده و حاشیه امنیت خوبی را برای وی به وجود بیاورد.

ضمن اینکه تمامی بلیت‌های دیدار امشب عربستان به فروش رفته و بیش از پنجاه هزار تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر این بازی خواهند بود.

دیدگاه‌ها