کد خبر : 2077076 | 24 مهر 1403 ساعت 19:37 | 1.1K بازدید | 1 دیدگاه

حکم سنگین یوفا:

محرومیت هواداران پی‌اس‌وی از سفر به پاریس!

با اعلام باشگاه آیندهوون، هواداران این تیم حق ورود به شهر پاریس و حضور در ورزشگاه خانگی پاری‌سن ژرمن در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا را ندارند.

محرومیت هواداران پی‌اس‌وی از سفر به پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه هفته آینده پاری‌سن ژرمن میزبان پی اس وی آیندهوون خواهد بود.

در فاصله یک هفته مانده تا این بازی، یوفا رسما خبر‌ از محرومیت هواداران آیندهوون برای ورود به ورزشگاه پارک دو پرنس داد. محرومیتی که نه از سوی یوفا بلکه از طرف مدیران فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل درگیری هواداران آیندهوون با هواداران لانس در بازی برگشت فصل گذشته دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا اعمال شده است.

در همین راستا، سایت رسمی باشگاه آیندهوون با انتشار بیانیه‌ای نوشت: "متاسفانه هواداران نه تنها از ورود به ورزشگاه پارک دو پرنس بلکه از ورود به شهر پاریس و تردد در اطراف ورزشگاه این تیم نیز محروم شدند. این تصمیمی‌ بود که پلیس فرانسه روی آن تاثیر گذار بود چرا که آنها به درگیری هواداران با تماشاگران لانس در بازی فصل گذشته اشاره کرده‌اند.

این تصمیم کاملا غیرمنتظره بود و ما هم از آن اطلاعی نداشتیم. ضمن آنکه مبلغ بلیت ۲۰۰۰ هواداری که برای این بازی اقدام به خرید بلیت کرده بودند، به طور کامل پس داده خواهد شد."

دیدگاه‌ها