کد خبر : 2077075 | 24 مهر 1403 ساعت 19:35 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیم جدید مس رفسنجان: راضی کردن نویدکیا!

مدیران شرکت مس تاکید بر بازگشت محرم نویدکیا به نیمکت مس رفسنجان دارند.

تصمیم جدید مس رفسنجان: راضی کردن نویدکیا!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از قطع همکاری محرم نویدکیا و دستیاران او با باشگاه مس رفسنجان چند روزی می‌گذرد، اما مدیران باشگاه هنوز سرمربی جدید را انتخاب نکرده‌اند.

در این خصوص گفته می‌شد که مدیران باشگاه مس رفسنجان برای جانشینی محرم نویدکیا تلاش‌هایی برای جذب محمد ربیعی، سرمربی کنونی ذوب‌آهن، داشته و با مدیران کارخانه ذوب‌آهن هم صحبت‌هایی داشته‌ا‌ند، اما تاکنون به نتیجه مثبتی در این باره نرسیده‌اند.

از سوی دیگر مسئولان شرکت مس ایران چندان علاقه‌ای به استخدام سرمربی جدید به جای نویدکیا ندارند و تلاش خود برای بازگرداندن محرم را به کار گرفته‌اند.

2081369

در این رابطه پیغام‌هایی از سوی شرکت مس به نویدکیا داده شده است؛ مدیران شرکت به محرم اعلام کردند که همه مشکلات موجود را برطرف خواهند کرد و از او خواسته‌اند به نیمکت رفسنجانی‌ها برگردد.

این در حالی است که نویدکیا تاکنون به درخواست مسی‌ها برای بازگشت به رفسنجان پاسخ منفی داده اما اصرار مدیران شرکت مس ادامه دارد و باید دید نیمکت نارنجی‌پوشان چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ تمرینات مس رفسنجان برای دیدار با استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر زیر نظر امیرحسین پیروانی دنبال می‌شود و به نظر می‌رسد نارنجی‌پوشان با هدایت این مربی روز پنجشنبه در اهواز به میدان بروند.

دیدگاه‌ها