کد خبر : 2077072 | 24 مهر 1403 ساعت 19:30 | 5.1K بازدید | 5 دیدگاه

از اعتماد مقامات عالی و فدراسیون متشکرم

برانکو: بازیکنانم تا دقیقه 100 اشتیاق برد داشتند

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی برابر اندونزی گفت که تیمش اکنون با روحیه بالایی به مصاف بحرین خواهد رفت.

برانکو: بازیکنانم تا دقیقه 100 اشتیاق برد داشتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین که سه شکست متوالی را تجربه کرده بود، سرانجام به یک پیروزی دست یافت. گل‌های بهرام عبدولی و ژانگ یونینگ به تیم چین کمک کردند تا با نتیجه ۲-۱ تیم اندونزی را شکست دهد. با اینکه چین هنوز در انتهای جدول قرار دارد، اما این پیروزی به تیم فرصت تنفس داد. پس از بازی، سرمربی تیم، ایوانکوویچ، از تلاش بازیکنانش در زمین تشکر کرد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از این دیدار و در ابتدا گفت: "از بازیکنانمان تشکر می‌کنم که در زمین تلاش کردند. آن‌ها تاکتیک‌ها و شور و اشتیاق خود را نشان دادند و تا دقیقه 100 بازی جنگیدند. همچنین از هواداران تشکر می‌کنم که همواره از ما حمایت کردند. از شهر چینگ‌دائو هم برای ارائه بهترین امکانات سپاسگزارم. همچنین از اعتماد مقامات عالی ورزش و فدراسیون فوتبال قدردانی می‌کنم. ما با این پیروزی و ۳ امتیاز، این اعتماد را جبران کردیم."

2095241

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، سرمربی تیم اندونزی، شین تای‌یونگ، گفت که در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتند و دلیل باخت آن‌ها بدشانسی بود. ایوانکوویچ در پاسخ به این اظهارات گفت: "در نیمه دوم، آن‌ها واقعاً ابتکار عمل در خط حمله را در دست گرفتند و تلاش کردند تا بازی را مساوی کنند. بازی‌شان تهاجمی بود. اما دفاع ما هم خوب عمل کرد، هرچند آن‌ها فرصت‌های زیادی خلق نکردند. گل‌شان هم به خاطر اشتباه ما در دفع توپ بود. بدون شک اندونزی تیم قدرتمندی است و بازیکنان خارجی زیادی دارند. این پیروزی دشوار را به بازیکنانم تبریک می‌گویم."

سرمربی کروات در مورد برنامه‌ریزی قبل از بازی برای مقابله با اندونزی گفت: "ما قبل از بازی تاکتیک‌های تیم اندونزی را مطالعه و برنامه‌ریزی کردیم. با اینکه با مشکلاتی از جمله مصدومیت سه بازیکن کلیدی، وو لی، فرناندو و ژو چِن‌جی مواجه شدیم، اما بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند و تاکتیک‌های ما را به خوبی اجرا کردند."

ایوانکوویچ همچنین اضافه کرد که این پیروزی فشار را کاهش داده و اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش می‌دهد. او گفت: "ما باید بهتر آماده شویم و برای دیدار بعدی با بحرین آماده باشیم."

2095243

در نیمه دوم، برخی تعویض‌های تیم چین انجام شد که به دلیل مسائل جسمانی بازیکنان بود. ایوانکوویچ در این خصوص توضیح داد: "در این بازی فیزیکی، بعد از دقیقه ۶۵ یا ۷۰ مشکلات عضلانی بازیکنان شروع شد. بنابراین تعویض‌ها به خاطر مصدومیت بود و نه دلایل تاکتیکی. این نشان‌دهنده تلاش کامل بازیکنان در زمین است که در نهایت این پیروزی را برای ما به ارمغان آورد."

برانکو در مورد اتحاد تیم افزود: "تیم ما واقعاً متحد است. یک مثال کوچک وو لی است که با وجود اینکه مدت‌ها تمرین نکرده بود، با تزریق آمپول به میدان آمد. ما او را روی نیمکت داشتیم تا در صورت نیاز ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بازی کند. من واقعاً از بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ ما یک تیم متحد هستیم."

دیدگاه‌ها