کد خبر : 2077070 | 24 مهر 1403 ساعت 19:21 | 4.4K بازدید | 6 دیدگاه

از تیم و هواداران عذرخواهی می‌کنم

اندوه بی‌پایان مدافع ژاپن: اشتباه ساده‌ای کردم!

شوگو تانیگوچی پس از تساوی ژاپن برابر استرالیا در خصوص گل به خودی خود در این مسابقه صحبت کرد.

اندوه بی‌پایان مدافع ژاپن: اشتباه ساده‌ای کردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن در چهارمین بازی خود از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا به تساوی 1-1 مقابل استرالیا رضایت داد. ژاپن که تا پیش از این بازی صدرنشین گروه C بود، در نیمه دوم با یک گل به خودی از مدافعش شوگو تانیگوچی، عقب افتاد. تانیگوچی در دقیقه 58 تلاش کرد توپ ارسال شده توسط میلر، مدافع راست استرالیا، را دفع کند، اما توپ به اشتباه وارد دروازه ژاپن شد.

این گل به خودی، اولین گل خورده ژاپن در این مرحله از رقابت‌ها بود و رکورد 3 بازی متوالی بدون گل خورده تیم ملی ژاپن به پایان رسید. همچنین، امید ژاپن برای ثبت رکورد 7 بازی متوالی بدون گل خورده در تاریخ فوتبال ملی خود نیز از بین رفت.

2095236

پس از پایان بازی، تانیگوچی با حالتی ناراحت در مصاحبه گفت: "بله، من بازی را خراب کردم. واقعاً توپ سختی نبود. این اشتباه ساده من بود و باعث شد بازی به ضرر تیم تغییر کند. واقعاً از تیمم و همچنین از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، معذرت می‌خواهم. ناراحتم که نتوانستیم یک پیروزی به آن‌ها هدیه دهیم."

تانیگوچی افزود: "در آن لحظه، فکرهای زیادی در سرم بود. حتی فکر کردم شاید ماچیدا، مدافع سمت چپ، زودتر به توپ برسد. همین باعث شد که واکنشم کمی کند شود. اگر یک قدم عقب‌تر می‌رفتم و با پای چپ توپ را دفع می‌کردم، احتمالاً هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد. در نهایت، این اشتباه در جای‌گیری من بود و باید آماده‌تر و هوشیارتر در آن صحنه عمل می‌کردم."

دیدگاه‌ها