کد خبر : 2077069 | 24 مهر 1403 ساعت 19:31 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

سید محمد موسوی و یک قصه کاملا تکراری

سید والیبال ایران بازهم با دفاع‌های بی‌نقصش به لیگ بازگشت.

سید محمد موسوی و یک قصه کاملا تکراری

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد موسوی سرعتی زن سابق ملی والیبال ایران که دوازده قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران را در کارنامه خود دارد، کاملا برای سیزدهمین قهرمانی خود آماده است.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران به قرعه استراحت خورده بود، در هفته دوم لیگ توانست با نتیجه سه بر صفر بر پیکان تهران غلبه کند و اولین برد خود را در فصل جدید دشت کند.

سید محمد به عنوان کاپیتان و یکی از سرعتی زن‌های تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دیدار برابر تیم سابق خود، پیکان تهران، در دفاع بی‌نظیر بود و توانست پنج امتیاز مستقیم از دفاع که همه آنها تاثیر گذار بودند، به دست بیاورد.

2095245

سید با این عملکرد یک بار دیگر و در سی و هفت سالگی برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران برای رقبا خط و نشان کشید و نشان داد کاملا شبیه همان سید محمد موسوی سال‌های قبل است که در تیم‌های مختلف دوازده قهرمانی به دست آورده است.

سید محمد موسوی فردا در چارچوب هفته سوم باید به مصاف هم‌تیمی فصل قبل خود یعنی محمد فلاح در تیم طبیعت اسلامشهر برود و باید دید جدال این دو سرعتی زن آماده این روزهای لیگ به سود کدام یک تمام می‌شود.

دیدگاه‌ها