کد خبر : 2077067 | 24 مهر 1403 ساعت 19:09 | 4.6K بازدید | 4 دیدگاه

پورعلی‌گنجی آماده جدال مقابل رقیب قطری خاطره‌انگیز

مدافع باتجربه پرسپولیس با پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون بی‌تاب بازگشت به ترکیب این تیم قرار دارد.

پورعلی‌گنجی آماده جدال مقابل رقیب قطری خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، یک مصدومیت تلخ مرتضی پورعلی گنجی را از جام ملت‌ها محروم کرد و او در بازگشت دوباره اما بار دیگر با مصدومیتی دیگر مواجه شد تا غایب سرشناس سرخ‌ها طی دیدارهای اخیر لقب گیرد.

مرتضی پورعلی گنجی اکنون با پشت سر گذاشتن مصدومیت به دنبال دستیابی دوباره به جایگاه خود در ترکیب سرخپوشان است و این اتفاقی خوشحال کننده برای هواداران این تیم محسوب می‌شود که با توجه به مصدومیت کنعانی زادگان، او را در بازی‌های آتی در اختیار نخواهند داشت.

کنعانی زادگان در بازی مقابل چادرملو مصدوم شد و حداقل سه هفته دور از میادین خواهد بود و البته بازگشت پورعلی گنجی از مصدومیت بخشی از این نگرانی را برطرف کرده است.

2095232

مرتضی پورعلی گنجی امیدوار است با دستیابی به شرایط ایده آل در دیدار حساس بعدی تیمش مقابل السد قطر فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد. دیداری که برای او از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. تیمی که سابقه حضور در آن را نیز در کارنامه دارد و از جمله تیم‌هایی بود که پورعلی گنجی در دوران لژیونری پیراهن آن را بر تن کرده بود.

پرسپولیس از دو بازی خود در لیگ الیت یک امتیاز کسب کرده و اکنون در میزبانی مقابل السد قطر در امارات، امیدوار است به اولین برد خود دست یابد و پورعلی گنجی امیدوار است در بازگشت دوباره سهمی در آن ایفا کند.

دیدگاه‌ها