کد خبر : 2077059 | 24 مهر 1403 ساعت 18:41 | 14.6K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: ستاره سابق آرژانتین، سرمربی جدید بوکاجونیورز

فرناندو گاگو، هافبک سابق رئال مادرید، به عنوان سرمربی جدید بوکاجونیورز آرژانتین منصوب شد.

رسمی: ستاره سابق آرژانتین، سرمربی جدید بوکاجونیورز

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام بعد از مذاکرات چند روزه فرناندو گاگو با مدیران باشگاه بوکاجونیورز،‌ هافبک سابق رئال مادرید رسما به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان پرهوادار فوتبال آرژانتین انتخاب شد.

بوکاجونیورز تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر آرژانتین، تنها بیست و چهار امتیاز کسب کردند و در جایگاه دهم جدول قرار دارند. مدیران این تیم بعد از شکست مقابل رقیب سنتی یعنی ریورپلاته در هفته پانزدهم و شکست مقابل بلگرانو در هفته شانزدهم، تصمیم به قطع همکاری با دیه‌گو مارتینز گرفتند و از همان زمان شایعات حضور گاگو روی نیمکت بوکاجونیورز شدت گرفت و سرانجام به وقوع پیوست.

2095220

گفتنی است گاگو که سابقه ۹ سال حضور در بوکاجونیورز به عنوان بازیکن را نیز در کارنامه دارد، از سال ۲۰۲۱ به جرگه مربیان پیوسته و هدایت تیم‌های نه چندان مطرح آرژانتینی و مکزیکی را برعهده داشته است.

گاگو که تنها ۳۸ سال سن دارد، در دوران باشگاهی تجربه بازی برای تیم‌های بوکاجونیورز، رئال مادريد، رم، والنسیا و ولزسارفیلد را در کارنامه دارد. او همچنین ۶۱ بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن کرد و هرگز موفق به گلزنی نشد. بزرگترین افتخار او با پیراهن کشورش، نایب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها