کد خبر : 2077053 | 24 مهر 1403 ساعت 18:14 | 150.3K بازدید | 277 دیدگاه

سه تغییر اجباری در جمع نفرات اصلی؛

ترکیب تیم ملی مقابل قطر مشخص شد

امیر قلعه‌نویی اسامی 11 بازیکن اصلی تیم ایران برابر قطر را اعلام کرد.

ترکیب تیم ملی مقابل قطر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که در سه دیدار اخیرش در دور نهایی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دو پیروزی مقابل قرقیزستان و امارات و یک تساوی برابر ازبکستان داشته، امشب به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه راشد دبی از تیم ملی قطر میزبانی می‌کنند و امیدوار به کسب پیروزی در چهارمین دیدارشان در دور نهایی از مرحله مقدماتی جام جهانی هستند.

علیرضا بیرانوند شماره یک تیم ملی ایران مقابل قطر است و سعی دارد برای چهارمین بازی پیاپی در مرحله مقدماتی جام جهانی دروازه خود را بسته نگه دارد.

2093256

شجاع خلیل‌زاده و علی نعمتی برای دومین بازی پیاپی زوج خط دفاعی ایران را تشکیل می‌دهند و قلعه‌نویی بازهم به این دو بازیکن اعتماد کرده و مقابل قطر به کار گرفته تا مثل دیدار با ازبکستان، در بسته ماندن دروازه کمک کنند.

میلاد محمدی که همیشه در پست دفاع چپ بازی می‌کرد و در لحظات پایانی دیدار گذشته مقابل ازبکستان به اجبار در پست دفاع راست به کار گرفته شده بود، امشب هم در جدال با قطر در همین پست بازی می‌کند و جای صالح حردانی مصدوم استفاده شده است.

در شرایطی که میلاد محمدی وظیفه دارد در پست دفاع راست مانع از نفوذهای اکرم عفیف شود، امید نورافکن که در دیدار قبلی مقابل ازبکستان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و حدود 20 دقیقه در پست دفاع چپ بازی کرد، امشب هم برابر قطر در همین پست بازی می‌کند.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی شباب الاهلی، امشب در ورزشگاه اختصاصی باشگاه خود بازی می‌کند و هافبک دفاعی تیم ملی برابر قطر است که روی دست او هم سید محمد کریمی در ترکیب حضور دارد.

2094427

محمد کریمی که نمایش موثری در خط میانی سپاهان داشته و آخرین بار در تورنمنت کافا حضور در ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان را تجربه کرده بود، امشب در جمع 11 نفر اصلی برابر قطر دیده می‌شود و سورپرایز قلعه‌نویی است.

محمد محبی مثل دیدار با ازبکستان مهره مورد اعتماد قلعه‌نویی است که این بار به جای وینگر چپ، در سمت راست زمین به جای علیرضا جهانبخش که مصدومیت دارد و روی نیمکت است، بازی می‌کند و مهدی قایدی نیز پس از حضور تعویضی و درخشش برابر ازبکستان، امشب در جمع 11 نفر اصلی دیده می‌شود.

دو مهره هجومی و همیشگی تیم ملی ایران را هم مهدی طارمی و سردار آزمون تشکیل می‌دهند که امیدوار هستند برخلاف دیدار با ازبکستان، امشب موفق به گلزنی شوند.

2092987

تیم ملی ایران سه تغییر در ترکیب خود در مسابقه امشب نسبت به دیدار با ازبکستان داشته که صالح حردانی و سامان قدوس به علت محرومیت جای خود را به امید نورافکن و محمد کریمی داده‌اند و مهدی قایدی نیز جای جهانبخش را گرفته است.

بولت تراکتورترکیب تیم ملی ایران مقابل قطر را این نفرات تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، سید محمد کریمی، محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

دیدگاه‌ها