کد خبر : 2077052 | 24 مهر 1403 ساعت 18:07 | 8.6K بازدید | 46 دیدگاه

چین 2 - 1 اندونزی / برانکو پیروز جدال مرگ و زندگی!

تیم ملی چین در یک بازی سخت اندونزی را دو بر یک شکست داد.

چین 2 - 1 اندونزی / برانکو پیروز جدال مرگ و زندگی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکویچ برد خوبی را مقابل اندونزی کسب کرد و در روزی که حمایت ویژه‌ای هم از سمت هواداران همراه چینی‌ها بود توانستند با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود عبور کنند.

اندونزی پیش از این مسابقه مقابل استرالیا، عربستان و بحرین هر سه مسابقه‌ را با تساوی به پایان رسانده بودند و تیم سخت‌کوشی نشان دادند اما شرایط جوی ورزشگاه چینگدائو و انگیزه بازیکنان چین سرانجام آن‌ها را مجبور به شکست کرد، هواداران چین بعد از این پیروزی جشن بزرگی گرفتند و سر و صدای زیادی در ورزشگاه ایجاد کرده بودند.

این اولین پیروزی تیم برانکو ایوانکویچ بود و شرایط این مربی به پیروزی در این مسابقه بستگی داشت که این اتفاق برای سرمربی سابق پرسپولیس رقم خورد و او همچنان به کار خود در تیم ملی چین ادامه خواهد داد.

2095210

اندونزی در دقیقه هفتم با یک ضربه ایستگاهی تهدیدی جدی روی دروازه چین ایجاد کرد، ارسال ناتان تجو به درون محوطه جریمه با ضربه سر جی اید مواجه شد که وانگ دالی، دروازه‌بان چین این توپ را دفع کرد و اجازه نداد تا شرایط برای آنها سخت شود.

در ادامه مسابقه چین فشار را بر روی اندونزی افزایش داد و سرانجام در دقیقه 21 روی یک ضربه ایستگاهی بهرام عبدوولی ارسال ژیانگ شنگلانگ را به گل تبدیل کرد تا ورزشگاه منفجر شود و چینی‌ها با استرس کمتری ادامه مسابقه را پشت سر بگذارند.

دقایق پایانی نیمه نخست فرصت دیگری برای چین بود که بعد از نمایش خوب در نیمه نخست فاصله را بیشتر کند و ضربه ژانگ یانگ به گل دوم این کشور تبدیل شد تا با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

2095211

اندونزی در ابتدای نیمه دوم سه تعویض همزمان انجام داد و تیم هجومی تری را راهی میدان کرد اما حملات پیوسته این تیم چندان زهردار نبود و برانکو در دقایق پایانی مسابقه رویکرد دفاعی‌تری پیش گرفت، سرانجام در دقیقه 86 اندونزی یکی از گل‌ها را جبران کرد تا استرس زیادی چینی‌ها را فرابگیرد و دقایق پایانی به شکل خاصی پیش برود.

در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود چین به پایان رسید و برانکو ایوانکویچ اولین سه امتیاز را در این مسابقات کسب کرد تا با آرامش بیشتری برای دیدار با بحرین تیم خود را آماده کند.

دیدگاه‌ها