کد خبر : 2077051 | 24 مهر 1403 ساعت 18:40 | 87.7K بازدید | 74 دیدگاه

با گلزنی هافبک‌ها و دو مهاجم نیمکت نشین؛

پیروزی پنج گله پرسپولیس: بی‌رحم مقابل خودی‌ها

شاگردان گاریدو در یک بازی دوستانه به برتری پرگلی مقابل تیم امید پرسپولیس دست یافتند.

پیروزی پنج گله پرسپولیس: بی‌رحم مقابل خودی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را برای بازی حساس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا مهیا می‌کند، یک بازی تدارکاتی را در برنامه داشت تا این تیم از فرم مسابقه خارج نشود.

در واقع این بازی جایگزین دیدار با ملوان شده که قرار بود بعد از فیفادی انجام شود اما باتوجه به فاصله کم تا دیدار برابر السد و غیبت چهار ملی‌پوش در تمرینات این تیم معوقه اعلام شد.

گاریدو که بعد از بازی با چادرملو راهی مادرید شده بود و بعد از چهار روز غیبت در تمرینات، روز گذشته در ورزشگاه کاظمی حاضر شد. او امروز درحالی که برای اولین بار کریم باقری را به عنوان دستیار کنار خود می‌دید، تیمش را بدون رحم و جدیت بالا به مصاف شاگردان عباس آقایی در تیم امید پرسپولیس فرستاد.

تیم اصلی پرسپولیس در این دیدار تدارکاتی در پایان با ۵ گل‌ به برتری رسید. سروش رفیعی، سعید مهری، عیسی آل‌کثیر، فرشاد احمدزاده و لوکاس ژوائو گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.

2095218

گلزنی سه هافبک پرسپولیس در این مسابقه نکته جالب و قابل تاملی بود. سروش رفیعی که مهره قابل اعتماد گاریدو است با زدن گل در بازی دوستانه جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد. همچنین گلزنی سعید مهری برای نخستین بار برای سرخپوشان مورد تحسین هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت. فرشاد احمدزاده نیز در این بازی مهارت خود در گلزنی را نشان داد.

2095226

اما گلزنی دو مهاجم تخصصی نیمکت نشین پرسپولیس نیز جالب توجه بود. گاریدو که در بازی‌های رسمی از علی علیپور در ترکیب خود استفاده می‌کند امروز شاهد گلزنی عیسی آل‌کثیر و لوکاس ژوائو بود و این دو فوروارد که تشنه بازی در ترکیب تیم هستند امروز متفاوت از بازی‌های رسمی با گلزنی‌شان نشان دادند.

2095227

این بازی فرصت بسیار خوبی بود تا بازیکنان آکادمی پرسپولیس توانایی‌های خود را به خوان کارلوس گاریدو نشان دهند. تیم اصلی پرسپولیس نیز این بازی را جدی گرفت و با پنج بار باز کردن دروازه بازیکنان جوان‌شان شرایط سختی را برای آنها رقم زد.

احتمالا این اولین و آخرین دیدار دوستانه سرخپوشان پیش از سفر به قطر و بازی با السد بوده باشد و این تیم در دوحه با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش خود برای دیدار حساس در لیگ نخبگان تکمیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها