کد خبر : 2077038 | 24 مهر 1403 ساعت 16:33 | 19.8K بازدید | 25 دیدگاه

به دلیل حوادث دربی

حکم تاریخی: درخواست تعطیلی ورزشگاه اتلتیکو

کمیسیون ضدخشونت فوتبال اسپانیا پیشنهاد داده است که ورزشگاه متروپولیتانو به مدت دو هفته به طور کامل بسته شود.

حکم تاریخی: درخواست تعطیلی ورزشگاه اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، همچنین جریمه‌ای به مبلغ 65 هزار یورو برای اتلتیکو به خاطر حوادث رخ داده در دربی مادرید تعیین شده است. این باشگاه در پاسخ به رسانه‌ها اعلام کرده که هیچ اطلاعی در این زمینه ندارد.

رسانه‌های اسپانیایی دقایقی پیش نوشتند، کمیسیون ضدخشونت پیشنهاد کرده است که ورزشگاه متروپولیتانو به مدت پانزده روز به طور کامل بسته شود و همچنین جریمه‌ای به مبلغ 65000 یورو برای اتلتیکو مادرید در نظر گرفته شود. این تصمیم پس از حوادثی که در دربی مادرید رخ داد، اتخاذ شده است، جایی که چند عضو از افراطی‌های اتلتیکو به سمت تیبو کورتوا فندک پرتاب کردند و به همین دلیل بازی برای نیم ساعت متوقف شد. 

2095169

پانزده روز پیش، کمیسیون ضدخشونت در مورد همین حادثه جلسه‌ای برگزار کرده بود. آن‌ها اتفاقات را "بسیار جدی" ارزیابی کردند و به همین دلیل انتظار دارند که مجازات‌ها "نقطه عطفی" در تمام ورزش اسپانیا باشند. همانطور که خود شورای عالی ورزش اسپانیا "CSD" در بیانیه‌ای توضیح داد، آن‌ها اتفاقات متروپولیتانو را "غیرقابل قبول" توصیف کردند: «در هیچ شرایطی نمی‌توان پذیرفت که رفتارهایی که از نظم عمومی زشت است، عادی‌سازی شود و همکاری تمام حاضرین برای حفظ فوتبال به عنوان یک نمایش ورزشی ایمن ضروری است. ورزش باید فضایی برای هم‌زیستی و احترام باشد، جایی که طرفداران با اشتیاق از تیم‌های خود حمایت کنند، اما همیشه با رعایت قوانین احترام، مدنیت و امنیت.»

2095168

چهار نفر از اعضا اخراج شدند
اتلتیکو مادرید تاکنون چهار نفر از اعضای خود را که در پرتاب اشیاء به سمت تیبو کورتوا در دربی لیگ مقابل رئال مادرید دخالت داشتند، اخراج کرده است. این باشگاه همچنان در تلاش است و انتظار می‌رود افراد بیشتری از باشگاه اخراج شوند و همچنین ورود آن‌ها به ورزشگاه ممنوع شود.

تا کنون، باشگاه با جریمه‌ای به مبلغ 45000 یورو و بسته شدن جزئی بخش جنوبی ورزشگاه متروپولیتانو، جایی که اشیاء به سمت دروازه‌بان رئال پرتاب شد، مواجه شده است. این مجازات برای سه بازی آینده‌ای که اتلتیکو مادرید در خانه برگزار می‌کند، اعمال خواهد شد: مقابل لگانس، لاس پالماس و آلاوس.

دیدگاه‌ها