کد خبر : 2077035 | 24 مهر 1403 ساعت 16:08 | 17.8K بازدید | 6 دیدگاه

افسوس که او را نخریدم

هنوز هم فکر کردن به بلینگام آزارم می‌دهد

فرناندو کارو، از اینکه در سال 2019 نتوانست جود بلینگام را برای لورکوزن بخرد، ناراحت است.

هنوز هم فکر کردن به بلینگام آزارم می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو کارو، مدیر اجرایی بایرلورکوزن، فاش کرد که باشگاه آلمانی متقاعد شده بود که جود بلینگام را به خدمت بگیرد، اما باشگاه بیرمنگام درخواست مالی زیادی داشت و این انتقال به نتیجه نرسید.

مدیر اجرایی بایرلورکوزن اذعان کرد که هنوز هم این قضیه او را آزار می‌دهد که باشگاه آلمانی جود بلینگام را که در حال حاضر برای رئال بازی می‌کند را به خدمت نگرفته است.

2095157

او در مصاحبه با بیلد توضیح داد که باشگاه آلمانی "یک سال قبل از انتقال بلینگام به بروسیا دورتموند"، در سال 2019، زمانی که او هنوز شناخته شده نبود و برای بیرمنگام بازی می‌کرد، برای خرید او اقدام کرد: «سیمون رولفس واقعاً جود را می‌خواست. بلینگام در آن زمان 16 ساله بود. ما ویدیوهای او را با رودی فولر دیدیم و همه خوشحال شدیم. ما همچنین موافقت کمیته سهامداران خود را داشتیم تا بتوانیم مبلغی را برای او پرداخت کنیم، اما بیرمنگام دو برابر رقم موردنظر را درخواست کرد و به همین دلیل این کار را نکردیم. هنوز هم از اینکه او را نخریدیم، ناراحتم.»

این هافبک سرانجام در سال 2020 با مبلغ 26 میلیون یورو به دورتموند رفت و در آنجا برای سه فصل بهترین بازی‌ها را انجام داد. جود سپس تابستان سال قبل با 103 میلیون یورو ثابت و 30 میلیون یورو متغیرها، به رئال مادرید پیوست.

دیدگاه‌ها