کد خبر : 2077033 | 24 مهر 1403 ساعت 15:59 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار ستاره عراقی لیگ ایران برای پایان فیفادی!

منتظر محمد حضور موثر و کاملی در تمرینات نساجی دارد.

انتظار ستاره عراقی لیگ ایران برای پایان فیفادی!

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد بعد از حضور در المپیک پاریس انتظار روزهای بهتری را در مسیر فوتبالی خود می‌کشید اما بعد از پایان مسابقات در برخی از تمرینات استقلال بدون منتشر شدن تصویری از او حضور پیدا کرد و کار خود را در سکوت دنبال کرد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های زیاد به نساجی پیوست تا برای دومین بار زیر نظر ساکت الهامی فعالیت فوتبالی خود را پیش بگیرد.

منتظر در این مدت در سه مسابقه تیم نساجی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و هنوز از ابتدا در ترکیب این تیم قرار نگرفته است، این در حالی بود که محمدرضا حسینی و سیامک نعمتی که در سمت راست زمین برای نساجی بازی‌ می‌کنند مسابقات زیادی را به دلیل محرومیت از دست داده بودند.

به نظر می‌رسد که با پایان فیفادی و شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و با توجه به اینکه دیدار سپاهان و نساجی با تعویق روبرو شد، نساجی در بازی هفته نهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان ترکیب متفاوتی را به میدان بفرستد و این احتمال وجود دارد که منتظر یکی از بازیکنان مورد اعتماد الهامی برای ایجاد تغییرات در ترکیب قائمشهری‌ها باشد.

دیدار نساجی مازندران و استقلال خوزستان 4 آبان در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود و بعد از بیست روز مجدد این تیم در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها